جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

مالک و پیمانکار متروپل در محل حادثه فوت کردند

سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب: 801079
مالک و پیمانکار اصلی ساختمان که از متهمان بوده و دستور بازداشت وی نیز صادر شده بود و در جریان ریزش ساختمان در محل حضور داشت در جریان این حادثه جان خود را از دست داد.
مالک و پیمانکار متروپل در محل حادثه فوت کردند
به گزارش جهان نيوز به نقل از برنا، «صادق جعفری چگنی» دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان در گفت وگویی درمورد جزییات ریزش ساختمان ۱۰ طبقه اداری -تجاری متروپل آبادان اظهار کرد : بازداشت شدگان این حادثه ۱۰ نفر شامل شهردار فعلی آبادان و دو شهردار سابق و نیز تعدادی از کارکنان شهرداری و ناظران این پروژه هستند و در جهت برخورد با سایر متخلفان، دستور بازداشت تعداد دیگری نیز صادر شده است.
 
وی افزود: مالک و پیمانکار اصلی ساختمان که از متهمان بوده و دستور بازداشت وی نیز صادر شده بود و در جریان ریزش ساختمان در محل حضور داشت در جریان این حادثه جان خود را از دست داد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان بیان کرد: همه اجساد جهت تعیین هویت، به پزشکی قانونی منتقل شده‌اند.
 
جعفری چگنی تصریح کرد: با دستور دادستان کل کشور مبنی بر نظارت مستقیم بر موضوع، بلافاصله در محل حاضر و اکنون به همراه دادستان شهرستان آبادان در محل حاضر هستیم.

وی افزود: عملیات آواربرداری از ساختمان ادامه دارد و امنیت عمومی جهت حفاظت از اموال مردم در محل و فروشگاه‌های اطراف تامین شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجيد سرابي
Iran, Islamic Republic of
اسمش ؟
جسدش پيدا شده ؟
چهره جسد قابل شناسايي بوده ؟
.
....
Iran, Islamic Republic of
چند وقت دیگه چهرش تو کانادا دیده نشه؟!!!!
United States
یه هویت جدید و یه چهره ی جدید........!!!!؟