پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

کاریکاتور/ پدیده کمتر مشهور برق خواری!

دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۲
کد مطلب: 800973
به احتمال زیاد تلاش دولت برای جبران کم‌کاری‌های گذشته و ساخت نیروگاه‌های جدید نتواند جلوی خاموشی‌های امسال را بگیرد، در چنین شرایطی کاری که از دست ما شهروندان بر می‌آید، جلوگیری از برق خواری است.
به گزارش جهان نيوز، به احتمال زیاد تلاش دولت برای جبران کم‌کاری‌های گذشته و ساخت نیروگاه‌های جدید نتواند جلوی خاموشی‌های امسال را بگیرد. شاید هم نشود، ظاهرا بخشی از آن هم به رفتار تک تک ما وابسته است؟ در چنین شرایطی کاری که از دست ما شهروندان بر می‌آید، جلوگیری از برق خواری است! نصب سایه‌بان روی کولر، عایق‌کاری کانال کولر، تعویض به موقع پوشال کولرهای آبی، استفاده از دور کند کولرهای آبی، تنظیم دمای کولرهای گازی روی ۲۵ درجه، خاموش کردن لوازم برقی غیرضروری به ویژه لامپ‌های اضافی و استفاده از نور طبیعی روز می‌تواند روزهای خاموشی را کمتر کند. برق خواری، نوعی حق خوری است، مثل زمین خواری، کوه خواری، جنگل خواری و ... . تنها از اهمیت آن خبر نداریم.


 
مرجع : جهت پرس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
نیروگاه اتمی درست کردیم برای چی؟؟!!! غنی سازی میکنیم برای چی؟؟!!!