کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سارق گوشی تلفن وزیر ورزش:

گوشی آقای وزیر ۳ میلیون تومان هم نمی‌ارزید!

جام جم , 2 خرداد 1401 ساعت 11:26

جیب‌بر حرفه‌ای معروف به پنجه‌طلا که گوشی تلفن همراه وزیر ورزش و جوانان را مقابل مسجد بلال سرقت کرده بود، بازداشت و راز سرقت‌های سریالی او فاش شد.


به گزارش جهان نیوز، روز یازدهم اردیبهشت امسال اعلام شد گوشی تلفن همراه حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در مقابل مسجد بلال سرقت شده است. پس از این سرقت، پرونده‌ای در اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران تشکیل و تحقیقات آغاز شد. ماموران در بازبینی دوربین‌های مداربسته محل سرقت، متوجه مرد جوانی شدند که در میان جمعیت می‌گشت و با نزدیک شدن به آقای وزیر، گوشی او را از داخل جیب کتش سرقت کرد و رفت. باتوجه به شگرد سارق، ماموران احتمال دادند او از مجرمان سابقه‌دار باشد. وی تحت تعقیب قرار گرفت تا این‌که آخرین مخفیگاهش در اطراف تهران شناسایی و بازداشت شد.

در بازرسی از خانه متهم ۱۳ کارت حافظه گوشی‌های تلفن همراه و پنج گوشی سرقتی، درحالی کشف شد که گوشی وزیر نیز در دست همسر متهم بود. جیب‌بر حرفه‌ای در جریان تحقیقات در پلیس آگاهی به سرقت گوشی وزیر ورزش و جوانان و سرقت گوشی افراد دیگر در مترو یا مراسم تشییع افراد مشهور اعتراف کرد. با دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران، تحقیقات درباره دیگر ابعاد پرونده، رازگشایی از دیگر جرایم و شناسایی صاحبان گوشی‌های سرقتی از سوی متهم ادامه دارد.

نمی‌دانستم وزیر است
در حاشیه جلسه تحقیق، گفت‌و‌گویی با متهم داشتیم و او از سابقه مجرمانه‌اش و سرقت گوشی آقای وزیر گفت.

سابقه‌داری؟
یک جیب‌بر حرفه‌ای هستم. شش بار به زندان افتاده و حبس کشیده‌ام. آخرین بار هم سه سال قبل به اتهام جیب‌بری در مترو، مقابل مساجد و بهشت‌زهرا بازداشت شدم. یک سال حبس بودم، مدتی قبل آزاد شدم و جیب‌بری‌هایم را آغاز کردم.

چطور گوشی وزیر را سرقت کردی؟
اخبار را دنبال کرده و در مراسم تشییع پیکر یا مراسم ختم افراد مشهور شرکت و در شلوغی جیب‌بری می‌کردم. آن روز هم به مقابل مسجد بلال رفتم. مردی را دیدم که اطرافش شلوغ بود. شروع به گریه کرده، خودم را به او رساندم و در یک چشم به‌هم‌زدن، گوشی را از جیبش برداشتم.

با گوشی وزیر چه کردی؟
گوشی همسرم خراب شده بود، به همین دلیل سیم‌کارت گوشی وزیر را دور انداختم و آن گوشی که سه میلیون تومان هم نمی‌ارزید را به همسرم هدیه دادم. همه گوشی‌هایی که سرقت می‌کردم، گرانقیمت بودند، اما گوشی آقای وزیر ارزان بود.


کد مطلب: 800931

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/800931/گوشی-آقای-وزیر-۳-میلیون-تومان-هم-نمی-ارزید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com