سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

واکنش خطیب زاده به ترور شهید صیاد خدایی

يکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۷
کد مطلب: 800870
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به ترور شهید صیاد خدایی گفت: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بار دیگر ذات شرارت‌بار خود را با ترور و شهادت یکی از سپاهیان جان‌ برکف نشان دادند.
واکنش خطیب زاده به ترور شهید صیاد خدایی
به گزارش جهان نيوز، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (یکشنبه) ضمن ‌محکوم کردن عملیات تروریستی امروز در تهران، شهادت سرهنگ سرافراز پاسدار صیاد خدایی را به خانواده این شهید و همرزمان وی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت گفت.

 سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار داشت: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بار دیگر ذات شرارت‌بار خود را با ترور و شهادت یکی از سپاهیان جان‌ برکف نشان دادند.

خطیب زاده افزود: این جنایت ضد انسانی در حالی توسط عوامل تروریستی وابسته به استکبار جهانی صورت می‌پذیرد که در کمال تاسف با حمایت و سکوت کشورهای مدعی مقابله با تروریسم همراه است.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران یکی از قربانیان جنایات تروریستی در طول بیش از ۴ دهه گذشته بوده است، افزود: تروریست‌های کوردل با تصور باطل خود تلاش دارند مانع حرکت ملت بزرگ ایران در تحقق آرمانهای متعالی خود شده و باعث ایجاد وقفه در مسیر عزت طلبانه مردم شوند، غافل از اینکه خون شهیدان ضامن بقا و تعالی این‌ ملت و کشور است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *