سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
این بار اتهام مضحک به مدیر تیم ملی؛

تازه ترین سناریو رسانه‌های معاند علیه فوتبال ایران

يکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۹
کد مطلب: 800860
رسانه های معاند از مدت ها به صورت هدفمند با ادعاهای واهی و دروغین در حال سناریو سازی علیه تیم ملی فوتبال در آستانه سفر به کانادا هستند و این بار مدیر تیم ملی را مورد هدف قرار داده اند.
تازه ترین سناریو رسانه‌های معاند علیه فوتبال ایران
به گزارش جهان نيوز، با نزدیک شدن دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران با کانادا که قرار است 16 خرداد در ونکوور برگزار شود، رسانه های معاند و ضد انقلاب تحرکاتی با خط و مشی مشخص با ایجاد ناامیدی در عرصه ورزش و فوتبال کشور آغاز کرده اند تا تیم ملی فوتبال ایران را وارد حاشیه کنند.

از هفته گذشته درباره احتمال لغو دیدار تیم ملی فوتبال با کانادا در ونکوور شایعه پراکنی گسترده صورت گرفته و با مطالب  واهی و غیرمنطقی می خواهند تیم ملی فوتبال را وارد حاشیه کنند.

رسانه های معاند قصد دارند با برجسته کردن برخی مشکلات غیرورزشی و ربط دادن یک بازی دوستانه بین‌المللی به سقوط هواپیمای اوکراینی فوتبال را دستمایه اهداف شوم خود،  سیاسی‌کاری و سیاسی‌بازی کنند. در حالی که در موارد دیگر وقتی مساله‌ای به مذاق  شبکه های بیگانه فارسی زبان خوش نیاید مدام می‌گویند فوتبال از سیاست جداست!

در این باره حتی فدراسیون فوتبال کانادا پاسخ محکم و مستدلی داد و با استدلال قوی، نوشت:« فدراسیون فوتبال کانادا به قدرت ورزش و توانایی آن برای گرد هم آوردن افراد با پیشینه و عقاید سیاسی مختلف برای یک هدف مشترک اعتقاد داریم. ایران یکی از 32 تیم شرکت کننده در جام جهانی 2022 قطر است.»  بازهم این رسانه ها دست از حاشیه‌سازی هوچی‌گری برنداشتند و هنوز هم بر طبل اختلاف و سیاسی‌بازی برای لغو این دیدار می‌کوبند.

در جدیدترین حاشیه سازی ها «مسیح علی نژاد» مجری ضد انقلاب و معلوم الحال اقدام به سم پاشی جدید علیه تیم ملی فوتبال ایران کرده و با ادعای واهی به سراغ حمید استیلی سرپرست تیم ملی رفته و در حال سنگ اندازی است تا چهره یکی از اسطوره های فوتبال ایران را با ادعای پوچ، سیاه کند و مانع از ورود او به کشور کانادا و در نهایت سناریو جدیدی را برای تیم ملی فوتبال رقم بزند.

این مجری معاند، ادعای واهی و مضحک چند وقت گذشته خود مبنی بر ربوده شدنش توسط یک فرد ایرانی را بار دیگر مطرح کرده و این باره با استناد به یک عکس، قصد دارد برای حمید استیلی، زننده گل قرن و یکی از اسطوره های تیم ملی فوتبال کشورمان حاشیه سازی و به طبع آن تمرکز تیم ملی را برای آماده سازی در راه جام جهانی بر هم بزند.
 

خط و مش این مجری که همواره علیه منافع ملی فوتبال ایران کار کرده است، برای همه مشخص است ولی این لجن پراکنی تا جایی پیش رفته که به یک عکس دورهمی استناد می کند که استیلی در کنار فردی که به او اتهام وارده شده حضور دارد و خواهان ممانعت از حضور حمید استیلی مدیر تیم ملی در کانادا می شود.

تمام این حاشیه سازی ها برای تیم ملی توسط رسانه هایی که فقط زبانشان فارسی است، بیش از پیش هویت ضد مردمی و ایرانی بودن این رسانه ها را نشان می دهد چون از هیچ ابزاری برای ضربه زدن به مردم ایران دریغ نمی کنند.

فوتبال همیشه ابزاری برای صلح و دوستی ملت ها بوده؛ اما آن ها می خواهند با ادامه دروغ پراکنی و اتهام از طریق ورزش هم به ملت ایران ضربه وارد کنند.

باید اذعان کرد که دیدار دوستانه تیم ملی با کانادا برای آماده سازی در جام جهانی  بار دیگر نقاب ایران دوستی و صدای مردم بودن را از چهره زشت و کریه آنها برداشت و نشان داد این رسانه ها تنها در مسیر ایجاد اخلال و ناامیدسازی در کشور با هر ترفندی حرکت می کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *