شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

استانداردهای دوگانه و سگ خانم دبیر کل!

شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب: 800714
چیزی به نام ظلم خوب و ظلم بد، متجاوز و اشغالگر خوب و متجاوز و اشغالگر بد وجود ندارد. ظلم و تجاوز و اشغالگری یک معنی بیشتر ندارد و ظالم، ظالم است.
استانداردهای دوگانه و سگ خانم دبیر کل!
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، آذر منصوری، دبیر کل حزب اتحاد ملت اخیرا در یادداشتی که کانال تلگرامی امتداد آنرا منتشر کرد در اشاره به سیاست‌های ایران نسبت به جنگ اوکراین و اسرائیل چند ادعا را مطرح کرده و سپس نوشته است:

"چیزی به نام ظلم خوب و ظلم بد، متجاوز و اشغالگر خوب و متجاوز و اشغالگر بد وجود ندارد. ظلم و تجاوز و اشغالگری یک معنی بیشتر ندارد و ظالم، ظالم است. این استانداردهای دوگانه در کنار انواع گسست‌ها، ذیل بی‌اعتمادی به حکمرانی باعث مظلومیت دوچندان امثال شیرین ابوعاقله در جامعه ایران شده است. تناقض‌ها و استانداردهای دوگانه را دریابید و برای آن چاره‌ای غیر از رویکردها و رفتارهای سلبی و قهری پیدا کنید."

*  اولا اگر جهان امروز بانو شیرین ابوعاقله را شهید می‌پندارد و با او همدرد است؛ این پندار صحیح و این همدردی اثر سیاست‌های درست جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی است.

همان سیاست‌های درستی که در همراهی تمامیتی اصلاح‌طلبان با آنها تردیدهایی وجود دارد و تدوام این سیاست‌های درست در قبال جنگ اوکراین نیز از سوی ستاد اصلاحات در معرض هجمه و مضحکه است.

ثانیا ادعای "استاندارد دوگانه و تناقض" از هرکس شنیدنی باشد از جانب دبیر کلی که در خانه سگ نگه می‌دارد و صراحتا سگ‌بازی می‌کند و همزمان مدعای کار سیاسی در یک حکومت اسلامی را هم دارد نه تنها پذیرفته نیست که مضحک است...

گفتنیست در تاریخ سیاست ایران، غیر از سگ‌بازی علنی دبیر کل یک حزب اصلاح‌طلب؛ قضیه سگ خانواده اسدالله علم، وزیر دربار شاه هم شنیدنی است.

سگی که همسر علم برای جلوگیری از عشرت‌طلبی‌های علم آنرا در باغ خانه گذاشته بود تا هر موقع علم در نیمه‌های شب به خانه برمی‌گردد؛ سگ پارس کند و علم رسوا شود. تا اینکه سگ می‌میرد و از یک سو همسر علم به علم مشکوک است که او سگ را با سم کشته و از یک سو علم به جاسوسان شوروی مشکوک است که سگ را کشته‌اند تا در باغ او شنود کار بگذارند!

از همین رو قرار بر این می‌شود که سگ باغ علم کالبد شکافی شود تا علت مرگ او دقیقا مشخص شود.

گفته می‌شود سگ علم اولین سگی است که در ایران کالبد شکافی شد!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجید
Iran, Islamic Republic of
معلوم است که اینجا چه خبر است؟