شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

خرید اسکی فضایی و دوچرخه ثابت برای لاغری

شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب: 800648
تمامی ورزشکاران از تاثیر بالای اسکی فضایی و دستگاه دوچرخه ثابت برای رسیدن به اندام ایده آل و لاغری باخبر هستند. اما دلیل این تاثیر زیاد و اهمیت بالا در ورزش کردن با هدف تناسب اندام و لاغری چیست؟ چرا باید در برنامه‌های روزانه یک ورزشکار استفاده از دوچرخه ثابت و اسکی فضایی وجود داشته باشد؟ در این مقاله قصد داریم اهمیت این دو دستگاه و ویژگی‌های آن‌ها را بیان کنیم. اگر به دنبال کاهش وزن با دستگاه‌های بدنسازی هستید، حتما این مقاله را مطالعه نمایید.
 

اهمیت اسکی فضایی و دوچرخه ثابت در لاغری
همانطور که می‌دانید یکی از اصلی‌ترین راه‌های رسیدن به تناسب اندام و لاغری در کنار رژیم غذایی مناسب، داشتن فعالیت بدنی و ورزش کردن است. در این بین هر نوع دستگاه بدنسازی یا هرنوع تمرینی ممکن است برای شرایط یک ورزشکار مناسب نباشد اما تمرینات و دستگاه‌هایی وجود دارند که استفاده از آنها تقریبا همیشه باید در برنامه روزانه ورزشی جای داشته باشد.

اسکی فضایی و دوچرخه ثابت دو مورد از دستگاه‌هایی هستند که استفاده از آنها در کاهش وزن تاثیر دارد. این تاثیرات به دلیل افزایش فعالیت بدنی و تعریق در نتیجه بالارفتن ضربان قلب است که علاوه بر افزایش سلامتی قلبی و عروقی، چربی سوزی را نیز در بدن افزایش می‌دهد. همین امر سبب شده تا از دستگاه دوچرخه ثابت و اسکی فضایی به عنوان دو دستگاه مهم در امر تناسب اندام و لاغری یاد شود. اما اگر قصد خرید اسکی فضایی و دستگاه دوچرخه ثابت را داشته باشید، باید نکاتی را در هنگام خرید در نظر بگیرید تا خریدی با تجربه بهتر و انتخابی مطمئن تر داشته باشید تا بتوانید به اهداف خود در زمینه رسیدن به تناسب اندام و لاغری برسید.

نکات مهم در خرید اسکی فضایی
در هنگام خرید اسکی فضایی نکاتی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. مهم ترین این نکات هدف شما و نحوه استفاده شما و پس از آن شرایط و توانایی بدنی شما، از جمله وجود محدودیت‌های حرکتی یا دردهای مفصلی و عضلانی است. اسکی فضایی به دلیل تحرکات بالا در قسمت پایین تنه و ورود فشار به زانوها برای افرادی که دارای درد در قسمت زانو و یا بخش تحتانی کمر هستند ممکن است مشکل ساز شود، بنابراین قبل از اینکه قصد خرید اسکی فضایی را داشته باشید به این مورد توجه کنید.

اگر قصد خرید این دستگاه ورزشی را دارید، نکات دیگری نیز باید بدانید. مثلا نوع اسکی فضایی، مکانی که از اسکی در آنجا استفاده می‌کنید، ویژگی‌ها و قابلیت‌های دستگاه، تحمل وزن و برند سازنده اسکی فضایی از جمله مواردی هستند که هنگام خرید باید به آن توجه نمایید.

کاربرد و امکانات مدل‌های مختلف اسکی فضایی
اسکی فضایی در مدل‌های خانگی، باشگاهی و ... ساخته می‌شود. هر کدام از این مدل‌ها ویژگی‌های به‌خصوص خود را دارند. برای مثال اسکی فضایی آبی برای مصارف درمانی و نمونه خانگی برای مصارف روزانه و کم فشار عادی است. اما نمونه باشگاهی بخاطر شرایط استفاده از دستگاه، نمونه‌ای کامل و با ویژگی‌های کامل و بیشتری است. اصلی ترین ویژگی این نوع دستگاه‌ها، داشتن حسگر سنجش مسافت، سنجش ضربان قلب، کالری شمار، دور در دقیقه و تنظیم‌گر شیب و ارتفاع، تنظیم‌گر سختی حرکت و داشتن برنامه‌های تمرینی ازپیش تعیین شده است. بنابراین اگر قصد خرید اسکی فضایی برای استفاده شخصی یا باشگاهی را دارید به این نکات توجه کرده و حتما آنها را مدنظر قرار دهید.


خرید دوچرخه ثابت برای لاغری
دستگاه دوچرخه ثابت در کنار تردمیل از جمله دستگاه‌های پر طرفدار در میان ورزشکاران است. این دستگاه به دلیل فشار کمی که به مفاصل وارد می‌کند معمولا در میان افراد سالم یا افرادی که دارای مشکلات مفصلی و عضلانی هستند نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. دوچرخه ثابت معمولا به دو نوع باشگاهی و خانگی و مدل های ثابت آبی، ثابت پشتی دار یا مبلی، اسپینینگ و ساده تقسیم می‌شود.

انواع دوچرخه ثابت
دوچرخه ثابت آبی از جنس استیل بوده و برای آب درمانی و مصارف درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. دوچرخه ثابت مبلی یا پشتی دار بیشتر مناسب افرادی است که دارای درد کمری یا درد در قسمت زانو هستند که این نوع دستگاه با نحوه طراحی که دارد، فشار وارده به کمر و زانوها را گاهی تا صفر نیز می‌رساند. دوچرخه ثابت ساده نیز فقط دارای تنظیم‌گر سختی حرکت و ترمز است که بیشتر مصارف خانگی دارد اما دوچرخه ثابت اسپینینگ تقریبا به عنوان حرفه‌ای ترین نوع دوچرخه ثابت معرفی می‌شود که ویژگی‌های کاملی در آن قرار داده شده است. دوچرخه ثابت اسپینینگ پر طرفدارترین نوع دوچرخه است که هم در باشگاه و هم در خانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دوچرخه دارای تحمل وزنی بالا، لنت ترمز، برنامه تمرینی از پیش تعیین شده، تعیین سرعت و سختی حرکت، کالری شمار، مسافت سنج، حسگر سنجش ضربان قلب، دور در دقیقه وغیره می‌باشد که همین امر سبب شده تا از آن به عنوان یک دستگاه هوازی عالی یاد شود.

دوچرخه ثابت و اسکی فضایی را از کجا بخریم؟
همانطور که می‌دانید برخی از کالاها هستند که برای خرید آنها باید بررسی‌ها و تحلیل‌های زیادی در کنار مقایسه با سایر مدل‌ها انجام شود. دوچرخه ثابت و اسکی فضایی دو مورد از دستگاه‌هایی هستند که به دلیل وجود تنوع بالا از انواع مدل‌ها و برندهای مختلف، انتخاب را برای خریداران سخت کرده‌اند.

اگر قصد خرید یکی از این دو دستگاه یا هردوی آنها را دارید، باید قبل از هرچیز از متخصصین و مشاوران حرفه ای کمک بگیرید تا بتوانید بهترین دستگاه دوچرخه ثابت و اسکی فضایی را خریداری نمایید. فروشگاه ورزشی دنیز اسپرت با بیش از 15 سال سابقه در تولید، عرضه و خدمات انواع دستگاه‌های ورزشی، توانسته تا بخش زیادی از نیازهای ورزشکاران کشور را رفع کرده و به هزاران نفر از افرادی که قصد خرید دستگاه ورزشی داشته اند، خدمات و مشاوره رایگان ارائه دهد. شما در فروشگاه دنیز اسپرت می‌توانید با بررسی، مقایسه و دریافت اطلاعات در خصوص دستگاه‌های ورزشی مدنظر خود از مشاورین متخصص دنیز اسپرت به صورت رایگان، خریدی مطمئن همراه با ضمانت اصالت و سلامت کالا داشته باشید.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *