جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

شرایط برای تولید «آقای حکایتی ۲» مهیا نیست

جمعه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب: 800628
برای ساخت قسمت دوم سریال «آقای حکایتی» شرایط مهیا نیست، شاید سال گذشته درباره ساخت این مجموعه صحبت می‌کردم اما امروز وضعیت تغییر کرده است، بالاخره برای ساخت یک مجموعه تلویزیونی باید بسیاری از شرایط مهیا شود تا بتوان به ساخت آن نزدیک شد.
شرایط برای تولید «آقای حکایتی ۲» مهیا نیست
به گزارش جهان نيوز، بهرام شاه محمدلو در گفت‌وگو با میزان، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: در حال حاضر حرفی برای گفتن ندارم زیرا کاری هم نیست که انجام دهم و فعلا در حال استراحت کاری هستم.

وی در همین راستا ادامه داد: طبیعتا برخی پیشنهادات می‌شود اما هیچکدام از آنها مناسب نیستند و من نمی‌توانم به این نوع از پیشنهادات جواب مثبت بدهم. فعلا ترجیحم بر آن است که کار نکنم.

بهرام شاه محمدلو درباره دوری خود از تئاتر اضافه کرد: از نظر من باید منتظر ماند تا ببینیم شرایط چگونه پیش می‌رود، وی کار نباشد طبیعتا پیشنهاد هم کم است و من هم کمتر کار می‌کنم، شاید اگر صبر کنیم تا سه ماه آینده وضعیت تغییر کند.


بهرام شاه محمدلو: ساخت آقای حکایتی ۲ همچنان قطعی نیست
وی درباره احتمال ساخت «آقای حکایتی ۲» تاکید کرد: برای ساخت قسمت دوم سریال «آقای حکایتی» شرایط مهیا نیست، شاید سال گذشته درباره ساخت این مجموعه صحبت می‌کردم اما امروز وضعیت تغییر کرده است، بالاخره برای ساخت یک مجموعه تلویزیونی باید بسیاری از شرایط مهیا شود تا بتوان به ساخت آن نزدیک شد.

بهرام شاه محمدلو در همین رابطه خاطرنشان کرد: آنچه مسلم است اینکه برای ساخت آقای حکایتی ۲ باید بیشتر صبر کنیم، زیرا ساخت این برنامه نیازمند بودجه و برنامه ریزی درست است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *