سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۳

افزایش قیمت مواد شوینده تکذیب شد

چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب: 800455
برخلاف برخی شایعات منتشر شده در فضای مجازی، قیمت مواد شوینده افزایش نیافته و هیچ مجوزی در این زمینه برای کارخانجات تولیدکننده صادر نشده است.
افزایش قیمت مواد شوینده تکذیب شد
به گزارش جهان نيوز، پایگاه اطلاع رسانی دولت در اطلاعیه‌ای اعلام کرده که برخلاف برخی شایعات منتشر شده در فضای مجازی، قیمت مواد شوینده افزایش نیافته و هیچ مجوزی در این زمینه برای کارخانجات تولیدکننده صادر نشده است.

در این اطلاعیه آمده است که جداول قیمتی انواع مواد شوینده از جمله پودرهای شوینده دستی و ماشینی، مایعات دستشویی و ظرفشویی، شامپو، صابون و خمیر دندان در فضای مجازی، غیرمستند و غیر واقعی است و هرگونه تغییر قیمت همه محصولات و کالاها به دستور معاون اول رئیس‌جمهوری، با هماهنگی ستاد تنظیم بازار و پس از اعلام این ستاد خواهد بود.

این اطلاعیه تاکید کرده که در این زمینه، تاکنون هیچ بحث و تبادل نظری در خصوص قیمت‌های جدید محصولات صنایع شوینده انجام نشده است و هر گونه افزایش قیمت‌ها در این حوزه فاقد مجوز است.
مرجع : پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


تارا
Iran, Islamic Republic of
ما از این تکذیب کردن ها خاطره خوشی نداریم چون معمولا بعد عملی شده
Iran, Islamic Republic of
نامه رسمی ان منتشر شده......
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
سر قصه نان و روغن و مرغ و تخم مرغ ده تا دیگه هم تکذیب شده بود اما دیدیم که اجرا شد