پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۲

پوتین: سیاست انرژی اتحادیه اروپا خودکشی اقتصادی است

چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۱۴
کد مطلب: 800379
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در یک کنفرانس ویدئویی خطاب به مسئولین نفتی این کشور گفت: اتخاذ سیاست تحریمی اروپا علیه روسیه یک اشتباه اقتصادی و نوعی خودکشی است.
پوتین: اروپا خودکشی اقتصادی می‌کند
به گزارش جهان نيوز، به نقل از راشا تودی، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه روز سه‌شنبه گفت که تورم در کشورهای غربی نتیجه تحریم‌های آنها علیه روسیه است. اتحادیه اروپا با تلاش برای دور کردن خود از منابع انرژی روسیه دست به خودکشی اقتصادی می‌زند.

پوتین گفت کشورهای اروپایی در تدوین سیاست‌های اقتصادی خود اشتباه عمل کرده و دست به نوعی خودکشی اقتصادی زده‌اند که این مسئولیت مستقیم متوجه خود آنهاست و روسیه تنها به منافع خود توجه دارد.

رئیس جمهور روسیه در یک کنفرانس ویدیویی با مسئولان نفتی در این کشور گفت: هنوز کشورهای اروپایی برای قطع کامل واردات نفت از روسیه تصمیمی نگرفته‌اند ولی در صورت اتخاذ چنین تصمیمی مسئولیت عواقب این عمل به عهده خود آنهاست چون از نظر اقتصادی اشتباهی فاحش است.

تحریم‌های کشورهای اروپایی علیه روسیه موجب بالا رفتن قیمت‌های انرژی در اروپا و سایر کشورهای دنیا شده است.

پوتین در ادامه صحبت‌هایش افزود: امروز می‌بینیم که کشورهای اروپایی به دلایل کاملاً سیاسی ناشی از جاه‌‌طلبی و تحت فشارهای آمریکا تحریم‌های بسیاری علیه روسیه وضع می‌کنند ولی همه این تصمیم‌ها منجر به تورم در کشورهای آنها شده است و گناه این اشتباه تنها متوجه خود آنهاست.

رئیس جمهور روسیه افزود: آنها سعی می‌کنند این تورم انرژی را به گردن ما بیندازند، ولی در واقع مسئول واقعی اشتباهات سیستماتیک خود آنهاست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
- این دیوانگیه!!!.
Iran, Islamic Republic of
اروپا بعد از سالها ظلم در حق مردم خاورمیانه بالاخره تیرش به کسی خورده که ادبیات آنها را خوب می داند