پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

بنت علنا خواهان نسل کشی تمامی مبارزان فلسطینی شد

چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۱۲
کد مطلب: 800378
نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مقابل گسترش مبارزات ضد اشغالگری، فلسطینیان را به استفاده از زور و قتل عام با تمامی انواع جنگ افزارها تهدید کرد.
بنت خواهان نسل کشی همه مبارزان فلسطینی شد
به گزارش جهان نيوز، روزنامه یسرائیل هیوم در این رابطه نوشت: بنت که بعد از یورش به همراه آویو کوخافی رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به بخش‌های از کرانه باختری سخن می‌گفت با اذعان به استیصال در مقابل ادامه مبارزات ملت فلسطین و خیزش جدید آنها علیه اشغالگر با عربده کشی ادعا کرد هر کسی که به ما حمله کند ما جمجمه اش را در هم می‌شکنیم.

وی با تروریسم خواندن فلسطینیانی که از خانه و کاشانه خود در مقابل تهاجم صهیونیست‌ها دفاع می‌کنند، در تهدیدی علنی و تروریستی تاکید کرد از تمامی انواع سلاح‌هایی که در اختیار ارتش و نیروهای پلیس است برای قتل آنها در قدس، کرانه باختری، و هر جای دیگر استفاده خواهد شد، و مقابله هر فلسطینی با خواست شهروندان یا نظامیان اسرائیلی باعث خواهد شد جمجه اش را در هم بشکنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *