پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

رهبری بر پیکر مرحوم فاطمی‌نیا نماز اقامه کردند

سه شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۶
کد مطلب: 800369
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای شامگاه دوشنبه با حضور در کنار پیکر مرحوم حاج سیّدعبدالله فاطمی‌نیا ضمن قرائت فاتحه، بر آن عالمِ واعظ نماز میت اقامه کردند.
رهبری بر پیکر مرحوم فاطمی‌نیا نماز اقامه کردند
به گزارش جهان نيوز، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب شامگاه دوشنبه (۱۴۰۱/۰۲/۲۶) با حضور در کنار پیکر مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین حاج سیّدعبدالله فاطمی‌نیا ضمن قرائت فاتحه، بر آن عالمِ واعظ نماز میت اقامه کردند. در این مراسم جمعی از نزدیکان و بستگان مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین فاطمی‌نیا نیز حضور داشتند.

گفتنی است حجت‌الاسلام و المسلمین حاج سیّدعبدالله فاطمی‌نیا، از وعّاظ خوش‌بیان، محقّقان و مورخان اسلامی و اساتید برجسته اخلاق تهران بود که پس از طی یک دوره بیماری دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ به لقاءالله پیوست.
 
رهبر انقلاب در روز گذشته نیز طی پیامی با تسلیت ارتحال حجت‌الاسلام و المسلمین فاطمی‌نیا، اطلاعات گسترده و بیان جذاب و لحن شیرین این عالمِ واعظِ درس آموز را منبعی پر فیض برای جمع زیادی از جوانان و راهجویان دانستند و از خداوند متعال رحمت و غفران و پاداش وافر برای ایشان مسئلت کردند.
 



نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خوش به حال ایشان