پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۴

وزرای خارجه ایران و عربستان در بغداد دیدار می‌کنند

سه شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۹
کد مطلب: 800363
در آینده نزدیک وزیر امور خارجه ایران با وزیر امور خارجه عربستان سعودی در بغداد دیدار خواهند کرد.
وزرای خارجه ایران و عربستان در بغداد دیدار می‌کنند
به گزارش جهان نيوز، به زودی حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران با فیصل بن فرهان وزیر امور خارجه عربستان سعودی در عراق دیدار خواهند کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با خبرنگار فارس، با بیان اینکه توافقات اولیه بین تهران و ریاض انجام شده است، گفت: در آینده نزدیک دیداری بین وزیر خارجه کشورمان با وزیر خارجه سعودی اتفاق خواهد افتاد.

کریمی قدوسی افزود: در این دیدار بر سر مسائل دو جانبه و افتتاح سفارتخانه ها و همچنین درباره مسائل منطقه و مخصوصا بحران یمن گفتگو خواهد شد.

خطیب زاده: تحول جدیدی در گفت‌وگوهای ایران و عربستان رخ نداد

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا خبر جدیدی در خصوص مذاکرات ایران و عربستان سعودی مطرح شده است، تاکید کرد: تحول جدیدی از زمان آخرین دور مذاکرات تاکنون رخ نداده است.

خطیب زاده بدون اظهارنظر در خصوص ادعای مطرح شده در مورد دیدار احتمالی وزرای خارجه ایران و عربستان در بغداد به ایرنا گفت: همانند همه مذاکراتی از این دست، موضوعات چندی از جمله در خصوص شیوه ادامه گفتگوها و سطح پیگیری آنها در آن نشست مطرح شده که در دستور کار طرفین برای آینده قرار دارد.

 

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چرا باید با رژیم سعودی که اینهمه ایرانی را شهید کرده رابطه داشت
امیرحسین
Germany
ای کاش درباره بازسازی قبرستان بقیع هم با سعودی ها مذاکره بشه
United States
چطورشد. عربستان که رزیم کودک کش ال سعود در یمن بود؟
United States
مردم از سعودی بدشان میآید و شما میروید هی مذاکره میکنید؟؟!!! چرا؟؟!!!