پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

جدیدترین قیمت دلار و یورو در بازار آزاد و صرافی‌ بانکی ؛ ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

سه شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب: 800353
قیمت فروش دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۵ هزار و ۶۴۲ تومان اعلام شد. همچنین قیمت دلار در بازار آزاد نیز به ۳۰ هزار و ۳۷۰ تومان رسید.
نوسان قیمت دلار در کانال ۳۰ هزار تومانی
به گزارش جهان نيوز، امروز سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ قیمت فروش دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۵ هزار و ۶۴۲ تومان اعلام شد. اما قیمت دلار در بازار آزاد امروز باز هم در کانال ۳۰ هزار تومانی تا ساعت تنظیم این خبر(۱۴:۰۲) به ۳۰ هزار و ۳۷۰ تومان رسید.
 
کانال‌های تلگرامی و سایت‌ها قیمت فروش دلار را در ساعت تنظیم این خبر ۳۰ هزار ۳۰۰ تا  ۳۰ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. قیمت دلار چند روزی است که در کانال ۳۰ هزار تومان نوسان دارد. دیروز قیمت دلار از میانه این کانال گذشت اما تا آخر نیمه دوم معاملات مجددا کاهش یافت. امروز هم قیمت دلار در همن کانال نوسان داشت اما قیمت آن نتوانست از نیمه کانال بگذرد.

 قیمت خرید و فروش دلار تا ساعت تنظیم این خبر(۱۴:۰۲)، از سوی صرافی ملی نیز به ترتیب ۲۵ هزار و  ۳۸۷ تومان و ۲۵ هزار و ۶۴۲ تومان اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به روز کاری گذشته ۴۵ تومان کاهش یافت.
 
همچنین قیمت خرید یورو ۲۷ هزار و ۹۷۴ تومان و قیمت فروش آن ۲۸ هزار و ۲۵۵ تومان از سوی صرافی ملی اعلام شد. قیمت فروش یورو نیز نسبت به روز کاری گذشته ۷۸ تومان کاهش یافت.

نرخ دلار در بازار متشکل ارز نیز ۲۵ هزار و ۵۱۵ تومان و نرخ یورو ۲۸ هزار و ۱۰۴ تومان اعلام شد.
مرجع : همشهری آنلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *