جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۱
دو حکیم و یک حکمت متعالیه

نکته اشتراک حاج قاسم با آیت الله فاطمی نیا چیست؟

دوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب: 800232
حواستان باشد یک چیزی می دانم و می گویم امروز از اوجب واجبات، یکپارچگی و تایید حضرت آیت الله خامنه ای است. یک عده با امام مخالفت کردند، امام را از دست دادند، هنوز دست بردار نیستند. حالا یادگار آن مرد، این بزرگوار است.
نکته اشتراک حاج قاسم با آیت الله فاطمی نیا چیست؟
گروه سیاسی جهان نيوز، محمد ایمانی: روح بلند حکیم فرزانه، آیت الله سید عبدالله فاطمی نیا، بامداد امروز از قفس تن رها شد و به ملکوت اعلی پر کشید. این بیانِ مستند به روایات، از خود استاد اعلی الله مقامه است که می فرمود "مرگ برای مومن گشایش است، از قفس پریدن است".

رضوان الهی نثار روح آن استاد متخلّق و عالم ربانی باد که در کوران ابتلاها و شبهات، چراغ معرفت را فروزان نگاه داشت و جان پویندگان تشنه طریق شریعت و حقیقت  را از زلال معارف الهی سیراب کرد.

استاد فاطمی نیا، ذو الفنون بود و در بسیاری از معارف، سرآمد. انسان که متخلق و سرآمد شد، چشمه های حکمت در جان و از زبان او می جوشد. و از جمله بالاترین حکمت ها، این کلمات است که بارها فرمود:

"امروز تضعیف رهبری و نظام بالاترین گناه است. من سیاسی نیستم، اما باید بگویم که ما مؤید نظام هستیم، مؤید رهبری هستیم و تضعیف نظام و رهبری را حرام می‌دانیم.

اوضاع  این‌طور نمی‌ماند. این‌ها می‌گذرد. خدا نکند این اوضاع شما را از معنویت دور کند و العیاذ بالله، از اهل بیت (ع) غافل کند.

اگر یقین نداشتم، نمی گفتم. هر کس با رهبر انقلاب مخالفت کند، خدا از او نمی گذرد. این مرد بزرگ، عزّ اسلام است و آگاه باشید هرکس کوچکترین حرفی در تضعیف مقام رهبری بزند، هر کس اندیشه ای داشته باشد که ضد مقام رهبری است خدا او را نخواهد بخشید. این را یقین بدانید .

خدایا تو شاهدی که چیزی می دانم و می گویم جوانی باشد ، پیری باشد ، هرکس باشد با یک مشت افکار پوسیده و پاشیده که از صاحبان هواهای فاسد ، هواهای نفسانی، گاهی عرضه می شود اگر کسی گوش به این حرف بدهد و خدای ناکرده با این مرد بزرگ که امروز آبروی اسلام است، عز اسلام است، این فرزند حضرت زهرا (س) بخواهد مخالفت کند، عاقبت به خیر نمی شود .

حواستان باشد یک چیزی می دانم و می گویم امروز از اوجب واجبات، یکپارچگی و تایید حضرت آیت الله خامنه ای است. یک عده با امام مخالفت کردند، امام را از دست دادند، هنوز دست بردار نیستند. حالا یادگار آن مرد، این بزرگوار است.

امروز این ایران، پرچمدار اسلام است .امروز این ایران مشعل دارد . مشعل امّ القری، رهبرش هم این مرد بزرگ است. اگر بخواهد کسی با این مرد مخالفت کند، با اسلام بازی کرده است، و هرکس با شئون اسلام، با کیان اسلام، با حیثیت مسلمین بازی کند، خدا او را نمی بخشد
" .

این کلمات نورانی دقیقا مشابه حکمت های درخشانی است که بر قلب و زبان سردار والامقام، شهید سلیمانی جاری شد:

"برادران از مهمترین شئون عاقبت بخیری نسبت شما با جمهوری اسلامی و انقلاب است. والله از مهمترین شئون عاقبت بخیری رابطه قلبی، دلی و حقیقی ما با این حکیمی است که امروز سکان انقلاب را به دست دارد در قیامت خواهیم دید مهمترین محور محاسبه این است.

برادران و خواهران عزیز ایرانی من، مردم پرافتخار و سربلند که جان من و امثال من، هزاران بار فدای شما باد، کما اینکه شما صدها هزار جان را فدای اسلام و ایران کردید؛ از اصول مراقبت کنید. اصول یعنی ولیّ فقیه، خصوصاً این حکیم، مظلوم، وارسته در دین، فقه، عرفان، معرفت؛ خامنه‌ای عزیز را عزیز جان خود بدانید. حرمت او را حرمتِ مقدسات بدانید.

جمهوری اسلامی، امروز سربلندترین دوره خود را طی می‌کند. بدانید مهم نیست که دشمن چه نگاهی به شما دارد. دشمن به پیامبر شما چه نگاهی داشت و چگونه با پیامبر خدا و اولادش عمل کردند، چه اتهاماتی به او زدند، چگونه با فرزندان مطهر او عمل کردند؟ مذمت دشمنان و شماتت آنها و فشار آنها، شما را دچار تفرقه نکند... عزیزانم، در اصول اختلاف نکنید
".
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حمید
Iran, Islamic Republic of
خداوند هر دو بزرگواران فقید را با مولا امیرالمومنین سلام الله علیه محشور فرمایذ.