جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۲

مهاجرت به کارخانه‌ها رسید؟

دوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب: 800164
سرمایه گذاران زیادی داشته‌ایم که در کشورهای همسایه سرمایه گذاری کرده‌اند ولی در سال‌های اخیر شاهد این موضوع بوده‌ایم که سرمایه گذار برندی را که در حال تولید بوده است با خود به کشور دیگری می‌برد و در آن جا برند خود را تولید می‌کند.
مهاجرت به کارخانه‌ها رسید؟
به گزارش جهان نيوز، خراسان نوشت: حتما تا به حال درباره مهاجرت مغزها و البته کارگران فنی به کشورهای دیگر شنیده‌اید اما چند وقتی می‌شود که صحبت از کوچ کارخانه‌ها می‌شود.

روایتی از مهاجرت کارخانه‌ها در شبکه 3 مطرح شد که بازتاب زیادی پیدا کرد. کارشناس این برنامه می‌گوید تا پیش از این، سرمایه گذاران زیادی داشته‌ایم که در کشورهای همسایه سرمایه گذاری کرده‌اند ولی در سال‌های اخیر شاهد این موضوع بوده‌ایم که سرمایه گذار برندی را که در حال تولید بوده است با خود به کشور دیگری می‌برد و در آن جا برند خود را تولید می‌کند که یکی از این موارد کوچ اتوبوس سازی بود که در ترکیه اقدام به تولید اتوبوس برقی کرد. پیش از این هم یک فعال بخش خصوصی از تسهیلات وسوسه انگیز امارات به فعالان اقتصادی در ایران گفته بود.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
تا مسئولین ما اینقدر مهربان هستند همین مهاجرت ها ادامه خواهد یافت.....!!!
Romania
.....