کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آجورلو ثبات و آرامش را به خون آبی‌ها تزریق کرد؛

استقلال قهرمانی را مدیون این مدیر است

مشرق , 26 ارديبهشت 1401 ساعت 8:21

مصطفی آجورلو در مدت ۹ ماهی که به عنوان مدیرعامل استقلال فعالیت می کند توانست ثبات و آرامش را پس از سال ها به اردوی آبی پوشان برگرداند.


به گزارش جهان نیوز، تیم فوتبال استقلال در پایان هفته بیست و هفتم و در حالی که ۳ هفته به اتمام لیگ برتر بیست و یکم مانده موفق شد چهارمین قهرمانی خود را در این تورنمنت جشن بگیرد و با ادامه روند شکست ناپذیری می خواهد رکوردهای جدیدی در فوتبال ایران خلق کند.

بدون شک این قهرمانی فارغ از زحمات فرهاد مجیدی و کادرفنی و تلاش بازیکنان، مرهون مدیریت خوب سردار مصطفی آجورلو است که در مدت ۹ ماهی که به عنوان مدیرعامل استقلال فعالیت می کند توانست ثبات و آرامش را پس از سال ها به اردوی آبی پوشان برگرداند. حلقه مفقوده ای که خصوصا در دهه اخیر یکی از عوامل ناکامی استقلال به شمار می رفت و آجورلو با برگرداندن این آرامش، پس از قهرمانی با پاس، دومین قهرمانی خود را به دست آورد.

آجورلو در مدت مدیریت خود به جز موارد معدودی کمتر درگیر جنجال های رسانه ای و مجازی شد و توان و تمرکز خود را برای حل مشکلات انبوه آبی پوشان گذاشت. البته در بحث بیانیه های متقابل و جدال رسانه ای با تیم رقیب می توانست بهتر عمل کند و قطعا اگر می خواهد مدیریت باثباتی در این باشگاه داشته باشد دوری از این جدال ها از ملزومات این امر خواهد بود. نمونه بارز این مدیریت و دوری از هیاهوی رسانه ای را در مدیریت کوتاه مدت جعفر سمیعی در باشگاه پرسپولیس در فصل قبل هم مشاهده کردیم.

در واقع می توان گفت کار اصلی آجورلو از این پس شروع خواهد شد و ذره بین ها بیشتر روی عملکرد این مدیر باسابقه زوم خواهند کرد؛ چرا که هواداران خواستار تداوم موفقیت و قهرمانی و تقویت تیم خواهند بود و رسانه ها به عنوان طیف مطالبه گر به دنبال تحقق وعده های وی خواهند بود. آجورلو که در همان ابتدای مدیریت در بحث تبلیغات محیطی با توپ پر وارد شد و یک تابوشکنی انجام داد، عزم خود را برای گرفتن حق پخش، تسریع در روند خصوصی سازی باشگاه، گرفتن اسپانسر، حل مشکلات مالی و بدهی های کلان این باشگاه جزم کرده و خوب می داند که پرداخت طلب بزرگی مثل طلب استراماچونی اگر به سرانجام نرسد می تواند تاثیر منفی خود را روی عملکرد تیم بگذارد.

در هر صورت استقلال که حالا پس از قریب به یک دهه دوباره بر بام لیگ فوتبال ایران ایستاده و مدیریت آجورلو مورد تایید قریب به اتفاق پیشکسوتان این تیم هم قرار گرفته، قطعا اهداف بالاتری مثل قهرمانی در آسیا را در سر می پروراند و ابزار لازم برای این کار را مدیریت این تیم باید به بهترین نحو تهیه کند و اینجاست که هنر مدیریت آجورلو به محک گذاشته خواهد شد. حفظ اسکلت تیم قهرمان که یکی از اساسی ترین مشکلات این تیم در سالهای اخیر بوده، تزریق بودجه و جذب بازیکنان خوب طبق نظر کادرفنی از مهمترین اولویت های آجورلو خواهد بود.


کد مطلب: 800155

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/800155/استقلال-قهرمانی-مدیون-این-مدیر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com