سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱

فوت ۹ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته

جمعه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب: 800109
از دیروز تا امروز ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۲۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و ۴۷ نفر از آنها بستری شدند.
فوت ۹ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته
به گزارش جهان نيوز، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تا کنون ۶۴ میلیون و ۴۷۵ هزار و ۲۹۲ نفر دُز اول، ۵۷ میلیون و ۷۶۶ هزار و ۱۱ نفر دُز دوم و ۲۷ میلیون و ۳۸۶ هزار و ۲۱۸ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۴۹ میلیون و ۶۲۷ هزار و ۵۲۱ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۸ هزار و ۴۹۷ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

از دیروز تا امروز ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۲۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۴۷ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۲۹ هزار و ۵۸۲ نفر رسید.

متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۱ هزار و ۲۶۲ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۳۰ هزار و ۳۵۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

۷۰۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۱ میلیون و ۹۴۲ هزار و ۱۱۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز و نارنجی قرار ندارد، ۲۵۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۸۹ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *