کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش‌های کاربران شبکه‌های اجتماعی به حضور رئیس‌جمهور در میدان تره‌بار بهمن

وزرا و استانداران از رئیسی یاد بگیرند

25 ارديبهشت 1401 ساعت 11:19

کاربران شبکه‌های اجتماعی به قیاس جراحی اقتصادی در دولت سیزدهم با گرانی بنزین در آبان ۹۸ و نوع مواجهه رؤسای جمهور فعلی و سابق پرداختند.


به گزارش جهان نیوز، روزنامه جوان: حضور سرزده آیت‌الله رئیسی در میدان تره‌بار بهمن در صبح جمعه و گفتگو با مردم درخصوص گرانی‌ها و مشکلات ناشی از فرآیند حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی واکنش‌های بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشت. کاربران این اقدام آقای رئیسی را قابل تقدیر دانسته و حضور ایشان را در کنار مردم آرام بخش دانستند. آن‌ها همچنین به قیاس این جراحی اقتصادی با گرانی بنزین در آبان ۹۸ و نوع مواجهه رؤسای جمهور فعلی و سابق پرداختند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران مرور شده است.

مهدی کیا:
یه رئیس‌جمهوری قیمت‌ها رو ناگهانی بالا می‌برد، کشور رو به آشوب می‌کشید، بعد هم خندان می‌گفت: «من خودم صبح جمعه فهمیدم.»
یه رئیس‌جمهور هم چند هفته افکار عمومی رو آماده می‌کنه، یارانه جبرانی رو پیش‌پیش به حساب مردم می‌ریزه و بعد از اصلاح قیمت‌ها هم خودش صبح جمعه بین مردم می‌ره.

محسن پورعرب:
آقای رئیسی با خودت نگفتی ممکنه مردم بهت فحاشی کنند، بهت حمله کنن و بگیرنت زیر مشت و لگد؟ آخه این چند روز یک عده که نونشون تو ارز ۴۲۰۰ تومانی است، تلاش کردن یک تصویر وحشی و خشن از مردم ایران به نمایش بذارن!

میکائیل دیانی:
اگر قرار است خودروی خارجی، بازار خودروی ایران را تبدیل به بازار رقابتی بکند؛ طبیعتاً در درجه اول باید خودرویی وارد بشود که در رقابت با ایران‌خودرو و سایپا قرار بگیرد. خودرو‌های لوکس بازار که هیچ وقت رقیب کالای داخلی نمی‌شوند؛ این‌ها دو جامعه مصرف و دو بازار مجزا دارند!

سیدپویان حسین‌پور:
دم آقای رئیسی گرم که صبح جمعه رفته بین مردم... خوبه که این چندوقت وزرا هم همین‌طور عمل کنند و بین مردم حاضر باشن.

سیدمحمدصادق موسوی:
‏رئیسی: «تا من زنده باشم، اجازه نمیدم مردم از این طرح (حذف دلار فسادزای ترجیحی) دچار آسیب بشند.» یه زمونی رئیس دولت بعد کلی وارد اومدن سختی و فشار گرون کردن بنزین توسط خود دولت و حتی ندادن یارانه اون به مردم، با نیشخند می‌گفت منم خودم صبح جمعه فهمیدم! حالا، اما ‎#دولت_مردم

عاطفه عطاران:
‏امروز آقای رئیسی بین مردم حضور یافتند و فرمودند تا زنده هستم اجازه نمی‌دهم معیشت، ملت را اذیت کند. فرق می‌کند چه کسی رئیس‌جمهور باشد.

سیدعباس پرهیزکاری:
‌‏صحبت‌های صریح رئیس‌جمهور با مردم و اقدامات چند روز اخیر ایشان نشان داد که ایشان با از خودگذشتگی و سلامت نفس بزرگ‌ترین ظرفیت اصلاح اقتصادی و هدایت کشور به سمت رشد پایدار هستند. آینده روشن است.

محسن پورپیر:
‏رئیسی می‌تونست بی‌اهمیت به دزدی از حق مردم و قاچاق، بذاره یارانه کالا‌ها بره تو جیب افرادی که پولدارن و بیشتر خرید می‌کنن و به خودش هم دردسر نده، اما بخاطر حق مردم، بدگویی‌ها و انتقادات رو به جون خریده. صبح‌جمعه و حضور رئیس‌جمهور در بازار گوشت و مرغ در بین مردم.

فاطمه ترکاشوند:
‏اگر این اقدام رئیسی واقعاً اقدام مؤثری در آرام کردن افکار عمومیه، کاش ۳۱تا رئیسی داشتیم همزمان می‌فرستادیم به ۳۱استان کشور یا حتی ۲۵۴تا رئیسی که همزمان بفرستیم میادین میوه وتره‌بار یا شایدم بهتر بود به تعداد سوپرمارکت‌ها یا حتی قفسه‌های تخم‌مرغ وروغن و ماکارونی رئیسی می‌داشتیم.

حسین زبرجد:
‏حضور رئیس‌جمهور در میدان میوه و تره‌بار و گوشت و مرغ بهمن تهران و گفتگو با مردم. تنها ‎مرد میدان است که در عرصه‌های سخت بین مردم می‌باشد. همین حضور قوت قلبی به مردم است برای امید به درمان اقتصاد بیمار کشور. بله عزیزان فرق می‌کنه که به کی رأی بدیم. ‎#جراحی_اقتصادی

* بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.


کد مطلب: 800080

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/800080/وزرا-استانداران-رئیسی-یاد-بگیرند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com