جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

فرهاد مجیدی: هر ۹ امتیاز باقیمانده را هم می‌خواهیم

يکشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب: 800072
سرمربی استقلال درباره پیروزی این تیم و عمل به قول قهرمانی که در ابتدای فصل داده بود گفت: تا آخر فصل نیازمند ۱۲ امتیاز هستیم و از حالا تا سه بازی آینده نه امتیاز می‌خواهم. باید در سه بازی آینده با تمام قوا بازی کنیم.
فرهاد مجیدی: ۹ امتیاز باقیمانده را هم می‌خواهیم
به گزارش جهان نيوز، فرهاد مجیدی بعد از پیروزی ۲ بر یک استقلال مقابل فولاد در نشست خبری اظهار کرد: تنها جمله‌ای که می‌توانم بگویم، خسته نباشید به بازیکنان تیمم است که فوق العاده بودند و نشان دادند که لیاقت قهرمانی را دارند و سهم عمده موفقیت‌های ما به خاطر بازیکنان است. از همه آن‌ها ممنون هستم. امروز در نیمه اول و دوم تیم برتر بودیم. به جز دقایق پایانی مسابقه که طبیعی هم بود برای حفظ نتیجه عقب آمدیم. تیم فولاد هم خوب بود. بازی بسیار سخت بود اما موفق به کسب پیروزی شدیم.

سرمربی استقلال درباره پیروزی این تیم و عمل به قول قهرمانی که در ابتدای فصل داده بود گفت: تا آخر فصل نیازمند ۱۲ امتیاز هستیم و از حالا تا سه بازی آینده نه امتیاز می‌خواهم. باید در سه بازی آینده با تمام قوا بازی کنیم.

مجیدی درباره اثرگذاری خریدهای او در نیم فصل دوم از صالح حردانی تا سیلوا که امروز هم عملکرد خوبی داشتند، اظهار کرد: خریدهایی که کردیم بر اساس سیستم بازی تیم بود. فکر می‌کنم صالح حردانی بهترین بازیکن ایران در پست خود است که از مدیریت باشگاه برای انجام این انتقال تشکر می‌کنم. با توجه به جدایی دو تن از بهترین بازیکنان خودمان که شدیدا دلم برای آن‌ها تنگ شده است و خیلی در این مسیر به ما کمک کردند، مجبور به جذب یک بازیکن خارجی شدیم که رافائل سیلوا  بسیار فوق العاده و باتجربه بود که به ما کمک کرد. امیدوارم اگر قهرمان شدیم، سیاوش یزدانی و محمد مردامند در جشن قهرمانی باشند چون چون نقش پررنگی در این قهرمانی داشتند.
 


سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که با توجه به بهم خوردن فرمت لیگ قهرمانان آسیا و ناکامی استقلال در گرفتن مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا، آیا او در هدف‌گذاری های خود دچار مشکل نشد، گفت: صحبتی که می‌کنید بسیار مهم است. نمی دانم چرا کسی به این مسئله نمی‌پردازد. این یک فاجعه است استقلال و پرسپولیس که از خدایشان است در آسیا باشند، از لیگ قهرمانان حذف شدند. این خبر برای من شوکه کننده بود. ما روی حضور در این بازی‌ها حساب کرده بودیم و برنامه ریزی داشتیم. امیدوارم فدراسیون فوتبال و مدیریت باشگاه کاری کنند این مشکل حل شود و استقلال و پرسپولیس در آسیا باشند.

او در واکنش به اینکه آیا تیم‌های ترکمنستان و تاجیکستان دارای شرایط حرفه‌ای هستند که در این مسابقات حضور دارند، اظهار کرد: من اطلاعات فنی را ندارم. دلایل حذف شدن تیم را هم نمی‌دانم. بدترین خبر این بود که استقلال و پرسپولیس در آسیا نبودند. کسی که اطلاعات کافی دارد، می‌تواند صحبت کند. خیلی تیم‌ها که قابل مقایسه با ایرانی‌ها نیستند در لیگ قهرمانان هستند اما استقلال و پرسپولیس نبودند.

مجیدی در واکنش به اینکه ضربه‌های آخر تیمش در این بازی به هدف نشست و چقدر روی این مسئله کار کرده بودند، گفت: فوتبال همین است. ضربه صالح حردانی در بازی با نساجی و در دقیقه ۹۴ به تیرک خورد اما امروز گل شد. جذابیت فوتبال به همین موارد است.

سرمربی استقلال درباره نباختن تیمش در فصل جاری و ثبت یک رکورد عالی در صورت قهرمانی گفت: من قبلا هم گفتم تنها مسئله مهم قهرمانی استقلال است. زیاد دنبال رکورد و نباختن نیستم. به بازیکنانم افتخار می‌کنم که این رکورد را دارند. هدف من قهرمانی است که به آن نزدیک می‌شویم.

او در میان صحبت‌های خود به ساختار باشگاه فولاد اشاره کرد و گفت: به مسئولان استان تبریک می‌گویم که چنین امکاناتی فراهم کردند. برای فولاد در ادامه بازی‌های آسیا آرزوی موفقیت دارم.

مجیدی درباره کیفیت فنی لیگ برتر در فصل جاری نیز گفت: به نظرم فاصله‌ها کم بود. مثل سال قبل نبود. تیم‌های خوب امسال مس رفسنجان، پرسپولیس، فولاد و سپاهان بودند. سطح لیگ امسال بالاتر از فصل قبل بود.

او درباره نیمکت‌نشینی آمانوف با وجود عملکرد خوب در بازی‌های گذشته استقلال اظهار کرد: دلیلش را می‌گویم. آمانوف فوق العاده خوب است. واقعا در آینده می‌بینید که او فوق العاده است. چون او در ماه رمضان خیلی روزه گرفت، بررسی‌های GPS او نشان داده که آمادگی بدنی ندارد. این بازی هم از او استفاده نکردیم چون هفته قبل یک ناراحتی روی زانو داشت اما در بازی بعد استفاده می‌کنیم. او بازیکن خیلی باکیفیتی است.

سرمربی استقلال درباره خاطره انگیز بودن اهواز برای او و مسجل شدن قهرمانی تیمش در این شهر گفت: وقتی که رودی ژستد که در این بازی چهار کارته و مصدوم بود، می‌خواست به این شهر بیاید، از من پرسید اهواز چطور است، گفتم اهواز خانه دوم استقلال است و طرفداران زیادی هم دارد. از همه آن‌ها ممنونم که دیشب به استقبال بازیکنان آمدند. امیدوارم با قهرمانی که به دست می‌آوریم، هواداران را خوشحال کنیم.

او در پایان از درگیری میان عوامل دو تیم در انتهای مسابقه ابراز بی‌اطلاعی کرد.
مرجع : تابناک
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *