جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

سرویس داکت اسپلیت در مجموعه سانتیگراد

يکشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۶
کد مطلب: 800058
مجموعه بزرگ سانتیگراد با بیش از 70 تکنسین مجرب و حرفه ای با بیش از 15 سال سابقه آماده ارائه کلیه خدمات سرویس داکت اسپلیت می باشند.
 

با آغاز فصول مختلف سال، استفاده از سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مناسب حس خواهد شد. به تازگی افراد مختلف برای ایجاد سیستم گرمایشی و سرمایشی منزل یا محل کار خود، به استفاده از داکت اسپلیت‌ها روی آوردند و از آنها برای این منظور استفاده می‌کنند. میزان سرمایش و گرمایش ایجاد شده توسط داکت اسپلیت‌ها نسبت به سایر سیستم‌های دیگر سرمایشی و گرمایشی مناسب‌تر خواهد بود، زیرا به راحتی و در مدت زمان بسیار کوتاهی می‌توان سرمایش و گرمایش منزل یا محل کار خود را به بهترین نحو تامین کرد. این دستگاه تقریبا شبیه اسپلیت‌های معمولی عمل می‌کند و باید به طور دوره‌ای توسط سرویسکارداکت اسپلیت نگهداری شوند تا در نهایت ایجاد خرابی در آنها به حداقل رسیده و از تعمیر آنها جلوگیری شود.
 

مشکلات متداول در سرویس داکت اسپیلیت

. داکت اسپلیت محیط را خنک نمی‌کند.
. داکت اسپلیت سر و صدای زیادی ایجاد می‌کند.
. خروجی هوای داکت اسپلیت یخ می‌زند.
. خاموش شدن مکرر کمپرسور داکت اسپلیت
. وجود نشتی در سیستم
. کار نکردن فن داکت اسپلیت
. نداشتن گرمایش در فصل سرما


خدمات سرویس داکت اسپلیت در مجموعه گروه مشاوران سانتیگراد
تیم تخصصی و حرفه ای مجموعه سانتیگراد با بهره گیری از 70 تعمیرکار داکت اسپلیت مجرب و حرفه ای و با داشتن بیش از 15 سال سابقه در خدمت شما عزیزان خواهد بود تا در این شرایط بد اقتصادی با هزینه مقرون به صرفه و طبق تعرفه و همچنین در کمترین زمان ممکن مشکلات دستگاه داکت اسپلیت شما را بر طرف نماید. برخی از خدمات مجوعه شامل موارد زیر می‌باشد.

سرویس کمپرسور داکت اسپلیت
کمپرسور نقش عمده ای در سیستم های تهویه مطبوع مانند داکت اسپلیت دارد و در واقع قلب دستگاه شماست. کارکمپرسور مکش گاز از اواپراتور و متراکم کردن آن و سپس پمپاژ آن به طرف کندانسور می باشد. کمپرسور مکانیسم پیچیده ای در داخل داکت اسپلیت شما دارد و باید هر چند ماه یکبار توسط یک سرویس کار داکت اسپلیت بررسی و نگهداری شود.

تعمیر شیر انبساط
شیر انبساط مقدار مایع ورودی به اواپراتور را کنترل می کند. شیر انبساط داکت اسپلیت فشار را از مبرد مایع خارج می کند تا تغییر حالت از مایع به بخار موجود در اواپراتور فراهم شود. این قسمت پیچیده ای از تهویه مطبوع است و با خراب شدن آن مشکلات زیادی برای دستگاه داکت اسپیت ایجاد می شود که حتما باید توسط سرویسکار داکت اسپلیت مورد بررسی قرار گیرد.

سرویس یونیت داخلی داکت اسپلیت
اواپراتور در آخرین مرحله از فرآیند خنک کننده نقش دارد و در بخش یونیت داخلی میگیرد که نقش خنک سازی هوا را به عهده دارد. مبرد به صورت مایع از کندانسور و به اواپراتور می آید تا دوباره به حالت گازی خود برگردد و اجازه می‌دهد چرخه سرمایش به ابتدا بازگردد. در حالی که اواپراتور مستقیماً در معرض گرد و غبار و آلودگی قرار نمی‌گیرد ، ممکن است همچنان ذرات گرد و غبار در طول زمان در این قسمت تجمع کنند. هنگامی که لوله های مسی اواپراتور خاک را جمع می‌کند، مصرف برق  داکت اسپلیت بیشتر شده و کندتر و ناکارآمدتر از قبل کار می‌کند.

تعمیر ترموستات داکت اسپلیت
ترموستات ها سنسورهایی هستند که به شما اجازه می دهند دمای مورد نظر خود را در اتاق تنظیم کنید. تا زمانی که درجه حرارت به حد مطلوبی که در ترموستات وارد کرده‌اید برسد ، داکت اسپلیت همچنان به خنک شدن هوا ادامه می دهد. سنسور موجود در ترموستات به محض سرد شدن دمای اتاق به آن سطح سیستم داکت اسپلیت را مطلع می‌کند و آن برای مدتی از کار می‌افتد. سپس ، هنگامی که دمای هوای داخل اتاق بالا می‌رود ، داکت اسپیت دوباره شروع به کار می‌کند.

سرویس برد
برد در قسمتی قرار دارد که سیم‌های ترموستات به سیستم گرمایش و سرمایش داکت اسپلیت متصل می‌شوند. متاسفانه بردها مانند سایر قطعات دچار خرابی می‌شوند.

شارژ گاز
 با توجه به اهمیت زیاد میزان مناسب شارژ گاز داکت اسپلیت‌ها، در صورتی که این میزان به درستی تنظیم نشده باشد، ممکن است پنل داکت اسپلیت یخ بزند، باد گرم تولید کند، صدای بد ایجاد کند، کمپرسور به درستی کار نکند و حتی بسوزد و خسارت زیادی را به دستگاه شما وارد کند. تعمیرکاران حرفه‌ای ما این کار را در زمان سرویس دوره‌ای یا در هنگام تعمیر داکت اسپلیت شما در صورت نیاز به بهترین نحو انجام خواهند داد. 
 

ما همیشه در کنار شما هستیم
در صورتی که داکت اسپلیت شما نیاز به سرویس اشته باشد، بهتر است این کار را به متخصصان وتعمیرکاران داکت اسپلیت حرفه‌ای بسپارید، زیرا با توجه به حساس بودن قطعات و اتصالات این دستگاه و عدم آشنایی با آنها ممکن است دستکاری غیرحرفه‌ای آن باعث ایجاد صدمات بیشتر و خسارات جبران ناپذیری گردد. مسلما در صورتی که قطعه‌ای نیاز به تعویض نداشته باشد و تعمیر آن امکان‌پذیر باشد،سرویس کار داکت اسپلیت آن قطعه را تعمیر می کند تا هزینه ها به حداقل برسد.

پس توصیه می‌کنیم، علاوه بر سرویس دوره‌ای آن هم به شکل منظم و در بازه‌های 6 ماهه، حتما در زمان ایجاد عیوب در بخش سرمایشی یا گرمایشی دستگاه از تعمیرکاران حرفه‌ای و زبده در این زمینه استفاده کنید تا با کمترین هزینه و بهترین کیفیت سرویس داکت اسپلیت شما انجام گردد و دیگر نیازی به صرف هزینه‌های سنگین تعمیر برای آن وجود نداشته باشد.
 
سرویسکاران حرفه‌ای گروه مشاوران سانتیگراد این نوید را به شما عزیزان می‌دهد تا در اسرع وقت سرویس انواع برند های موجود را درهمه مناطق شمال، جنوب، شرق، غرب تهران و کرج، در منزل یا محل کارتان به بهترین شکل ممکن و کمترین هزینه انجام دهند.

آدرس سایت: www.cantigerad.com
تلفن های تماس: 09125173643 - 09125309074
پست الکترونیک: info@cantigerad.com
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *