کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رونمایی زاکانی از اپلیکیشن «دل شاد»

24 ارديبهشت 1401 ساعت 18:11

شهردار تهران با اشاره به اینکه مدیریت شهری به آنچه حال مردم را خوب می‌کند، توجه دارد، گفت: خدمات ما در تبلیغات، سلامت ، آموزش و حوزه های مختلف قرار داده شده است.


به گزارش جهان نیوز، علیرضا زاکانی شهردار تهران در مراسم اختتامیه هفته سلامت و تقدیر از ایثارگران سلامت اظهار کرد: عرض احترام به خانواده نظام سلامت دارم، خانواده‌ای که در طول ادوار مختلف خدمات‌شان به مردم همواره زبانزد بوده و در دوران بیش از دو سال اخیر شرایط سختی برای خانواده نظام سلامت کشور رقم خورد که هم باید خدمات شایسته‌ای به مردم می دادند و هم مشقات و دوری از خانواده را تحمل می کردند، لذا در هفته سلامت به بزرگداشت کسانی می اندیشیم که جانشان را کف دست گرفتند و شهید راه سلامت شدند و یا اینکه امروز هستند و با افتخار در حال خدمت هستند. 

وی افزود: شما انجام این خدمت را در متن جامعه بر عهده گرفتید و در مجموعه شهر در خدمت به شهروندان‌ در کنار ما موضوع سلامت را بزرگ داشتید؛ بر همین اساس است که پیامبر اکرم(ص) نعمات مغفول مانده را امنیت و سلامت عنوان می کنند، تا وقتی ناامنی نباشد قدر امنیت و تا وقتی بیماری نباشد قدر سلامت دیده نمی شود؛ لذا افتخار داریم در جمعی هستیم که مسئولیت‌های بزرگی بر عهده گرفته است.

مدیریت شهری به آنچه حال مردم را خوب می‌کند، توجه دارد
زاکانی با اشاره به ابعاد مختلف سلامت از جمله سلامت جسمی، روحی و اجتماعی ادامه داد: مدیریت شهری به آن چه حال مردم را خوب می‌کند و سبب آرامش و اعتلای مردم می‌شود توجه‌ می کند و این کار را با مدیریت مشارکتی بر مبنای حضور نخبگان، موثرین و متن مردم پیگیری و با افزایش سرمایه اجتماعی، مردم را محور تحولات قرار می‌دهد.

شهردار تهران با اشاره به اینکه خدمات ما در تبلیغات و سلامت و آموزش و حوزه های مختلف قرار داده شده، عنوان کرد: تهران به عنوان بزرگترین کلانشهر غرب آسیا از مشکلاتی رنج می برد و علی‌رغم سرانه بالای خدمت درمانی و پزشکی در آن، عقب افتادگی تاریخی را در حوزه بهداشت لمس می کند؛ این عقب افتادگی جز با پیوستگی دانشگاه‌های مختلف و کادر درمانی و موثرین این حوزه در سرای محلات و کانون های مرتبط با این موضوع جبران شدنی نیست و با این کار امیدوار به ارتقای سطح خدمات در حوزه بهداشتی هستیم.

وی اضافه کرد: مهمترین نکته در بحث بهداشت و سلامت، آموزش و فعالیت و تلاش مدیریت شهری و پیوستگی آن به موثرین حوزه سلامت در قاعده هرم اجتماعی و خانواده است؛ امیدواریم با احیای خانه های سلامت و ارتقای آنها و ارتقای کانون‌های سلامت مرتبط با آن و با جوشش از قاعده هرم اجتماعی به نقطه ای برسیم که هر کسی از سلامت خود و خانواده و هم محله ای خود صیانت کند. 

زاکانی عنوان کرد: با این شرایط است که چشمه های جوشان امید و نشاط و تلاش و کوشش در متن جامعه ساری و جاری می شود؛ امیدواریم ظرفیت های لازم را در خدمت خادمان سلامت قرار دهیم و پیوستگی جدی را برای ارتقای این خدمت داشته باشیم؛ لیستی از نیازهای خود در این حوزه را احصا و روز به روز از آلام بکاهیم و بر آسایش و رفاه و ایمنی بیفزاییم.

رونمایی از اپلیکیشن «دل شاد» 
شهردار تهران یادآور شد: فاصله معناداری تا قله افتخار در این حوزه وجود دارد و فراهم کردن اسباب رفاه شما را به عنوان گام اول وظیفه خود می دانیم تا با کیفیت بهتر و بالاتری خدمات خوبی را به مردم عزیز ارائه کنیم و امیدواریم خداوند بیشتر از گذشته ما را در میدان خدمت به مردم و کار و تلاش قرار دهد. 

در پایان این مراسم از جمعی از همسران شهدای سلامت و ایثارگران حوزه سلامت و تعدادی از پاکبانان تقدیر به عمل آمد؛ همچنین از اپلیکیشن «دل شاد» مرکز قلب دانشگاه تهران که از سوی اداره کل سلامت شهرداری تهران حمایت و پشتیبانی می شود، رونمایی شد.


کد مطلب: 800027

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/800027/رونمایی-زاکانی-اپلیکیشن-دل-شاد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com