کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انصراف چین از میزبانی جام ملت‌های آسیا

فارس , 24 ارديبهشت 1401 ساعت 12:27

کنفدراسیون فوتبال آسیا از انصراف چین برای میزبانی در جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ خبر داد.


به گزارش جهان نیوز، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد در پی گفتگوهای گسترده با فدراسیون فوتبال چین (CFA)، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به طور رسمی توسط CFA مطلع شد که نمی تواند میزبان جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ باشد.

چین  در تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۱۹ در کنگره فوق العاده AFC در پاریس به عنوان میزبان جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ انتخاب شد. مسابقات ۲۴ تیمی قرار بود در ۱۰ شهر چین از ۱۶ ژوئن تا ۱۶ جولای ۲۰۲۳ میزبانی شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا شرایط استثنایی ناشی از همه‌گیری کووید-۱۹ را که منجر به سلب حق میزبانی توسط فدراسیون چین ارائه شد را تصدیق می‌کند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا قدردانی می کند که فدراسیون چین و جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ چین این تصمیم بسیار دشوار اما ضروری را در راستای منافع جمعی جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ گرفته اند، که همچنین زمان لازم را برای AFC برای ارزیابی این تصمیم فراهم کرده است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا به همکاری نزدیک با شرکای تجاری و سهامداران خود برای ترسیم مسیر رو به جلو ادامه خواهد داد و از درک و حمایت آنها در این دوره سپاسگزار است. جزئیات بیشتر در مورد مراحل بعدی مربوط به میزبانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به زودی اعلام خواهد شد.


کد مطلب: 799992

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/799992/انصراف-چین-میزبانی-جام-ملت-های-آسیا

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com