کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کشف ۱۷ تن تخم‌ مرغ احتکار شده در سبزوار

24 ارديبهشت 1401 ساعت 10:24

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از کشف ۱۷ تن تخم‌مرغ در قالب طرح ضربتی مقابله با احتکار کالا در این شهرستان خبر داد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از میزان، سرهنگ حسین بیات‌مختاری، فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار گفت: ۱۷ تن تخم‌ مرغ در قالب طرح ضربتی مقابله با احتکار کالا و اقلام ضروری در این شهرستان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار افزود: به دنبال کسب خبری مبنی بر احتکار مقدار زیادی تخم‌مرغ در یکی از واحدهای پروتئینی واقع در شهرستان سبزوار، دستورات لازم برای بررسی سریع موضوع به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی صادر شد.

وی در ادامه اظهار داشت: شناسایی این محموله تخم‌مرغ احتکار شده با همکاری ادارات تعزیرات، جهاد کشاورزی، اداره صنعت، معدن و تجارت و نظارت دستگاه قضایی شهرستان صورت گرفت.

توزیع تخم مرغ‌های احتکار شده بین شهروندان
سرهنگ بیات مختاری گفت: ماموران زبده پلیس اطلاعات و امنیت عمومی سبزوار با همکاری ماموران اداره جهاد کشاورزی پس از هماهنگی با مقام قضایی این واحد صنفی را مورد بازرسی قرار دادند که در انبار مورد نظر ۱۷ تن تخم‌مرغ احتکار شده بود. با کسب دستور قضایی و نظارت ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی سبزوار کلیه تخم‌مرغ های کشف شده با قیمت قبل بین شهروندان توزیع شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار گفت: شهروندان در صورت کسب هرگونه خبری مبنی بر احتکار و نگهداری یا توزیع کالا خارج از شبکه توزیع، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.


کد مطلب: 799968

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/799968/کشف-۱۷-تن-تخم-مرغ-احتکار-شده-سبزوار

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com