جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۲

گاف وحشتناک «منوتو» +عکس

پنجشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۲۶
کد مطلب: 799851
ویدئویی که رسانه معاند و فارسی زبان «منوتو» در خروجی صفحه اش با عنوان «غارت یک فروشگاه در قزوین» به بهانه گران شدن برخی اقلام در کشور منتشر کرده، مربوط به حادثه چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ اغتشاشات افزایش قیمت بنزین است.
گاف بزرگ شبکه ضد انقلاب با فیلم زمستان!
به گزارش جهان نيوز، ساعاتی پیش یکی از شبکه های ضد انقلاب مستقر در لندن با انتشار کلیپی تحت عنوان «غارت یک فروشگاه در قزوین» به دنبال التهاب آفرینی در افکار عمومی از طریق دامن به زدن خبرهای دروغ و شایعات بود.
 
در این رابطه عباس کاظمی فرماندار قزوین ضمن تکذیب انتساب این کلیپ به شهر قزوین، اظهار کرد: در دو روز گذشته علیرغم اینکه صف های مردمی برای تهیه کالاهای اساسی در نقاط مختلف شهر شکل گرفته بود، اما هیچگونه درگیری یا تنشی رخ نداده است.
 

وی افزود: فروشگاه مطرح شده در کلیپ این شبکه معاند اصلا در قزوین وجود خارجی ندارد و با دقت بر پوشش زمستانه افراد حاضر در صحنه می توان به وضوح دریافت که این کلیپ برای زمان فعلی نیست.
 
کاظمی تصریح کرد: خوشبختانه تا به امروز عرضه کالاهای اساسی در سطح شهر قزوین علیرغم برخی مشکلات از وضعیت رو به بهبودی برخوردار است و انشاالله در روزهای پیش رو نیز به شرایط عادی و با ثبات خواهیم رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
منو تو و..... همشون همینن انتظار خبری نداشته باشین
Iran, Islamic Republic of
از دشمن عیر از دشمنی انتظاری نیست