کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گرگ‌هایی با پوشش «حقوق بشر» بر علیه ایران

22 ارديبهشت 1401 ساعت 1:16

بازی جدید رسانه‌های استکباری در حقیقت از طریق ابزار رسانه‌ای درصدد ضربه زدن به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است که با حمایت‌های گسترده مالی و پشتیبانی‌های سعودی از رسانه‌های معاندی که با پوشش «مدافع حقوق بشر» یا «تحلیل گران اقتصادی، اجتماعی و سیاسی» مدعی دلسوزی برای مردم ایران هستند، پایه ریزی می‌شود.


به گزارش جهان نیوز، منصور ایران پور از فعالان سیاسی و اجتماعی حوزه جنوب کشور در یادداشتی ذیل عنوان گرگ‌هایی با پوشش «حقوق بشر» بر علیه ایران آورده است:
رسانه‌های جهت‌داری که معاند نظام اسلامی هستند روزانه سعی در القا و انتشار اخبار سراسر دروغ و لجن پراکنی بر علیه نظام جمهوری اسلامی هستند اما در واقع رو آوردن نظام استکبار جهانی و بخصوص در صدر آنها آمریکا و انگلیس به چنین شکل و شیوه‌ای از مواجهه با انقلاب اسلامی در حقیقت نشانه به بن بست رسیدن آنان در تمامی سناریوهای حماقت‌واری است که در طول 43 سال اخیر به اجرا درآورده و در تمامی آنها به شکست رسیده‌اند.

بازی جدید رسانه‌های استکباری در حقیقت از طریق ابزار رسانه‌ای درصدد ضربه زدن به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است که با حمایت‌های گسترده مالی و پشتیبانی‌های سعودی از رسانه‌های معاندی که با پوشش «مدافع حقوق بشر» یا «تحلیل گران اقتصادی، اجتماعی و سیاسی» مدعی دلسوزی برای مردم ایران هستند، پایه ریزی می‌شود.

«پشت پرده» این همه دلسوزی ظاهری آنها بخصوص با موضوع حقوق بشر، استعمارگران آمریکا، انگلیس، رژیم غاصب صهیونیستی و سازمان‌های جاسوسی این کشورها هستند که در صدد القای دروغ و پنهان کردن پیشرفت‌های همه جانبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صورت می‌گیرد. 

در این شرایط حساس بایستی نقش سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) در حمایت و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی را مورد توجه هر چه بیشتری قرار داد که توانسته‌اند با گسترش رصد، دیده‌بانی، برخورد قاطع با آشوب‌گران و دروغ پردازان رسانه‌ای در فضای مجازی که بیشترین فعالیت را دارند، با یک روحیه جهادی در فضای سایبری کشور حضور پررنگ داشته تا معاندان و منافقان نتوانند زمینه آشوب و لجن پراکنی را فراهم کنند.

رسانه‌های خودفروخته به اصطلاح فارسی زبان خارج نشین که محتوای اخباری جهت‌دار، کذب و دروغ را منتشر می‌کنند، روزانه مملو از وارانه گویی‌های پرشمار بر علیه واقعیت ایران هستند که ماهیت آنها با هدف جهت‌دهی به افکار عمومی در عملیات فریب است به طوری که جامعه ایران را به سوی بلوا و آشوب سوق دهند و از آن آب گل‌آلودی بسازند که بتوانند ماهی خود را از آن بگیرند. این ماهی‌گیری طیف متنوعی از زیاده‌خواهی‌های دشمن را شامل می‌شود که هرگاه ملت و دولتی در دام فریب روانی دشمن قرار می‌گیرند، باید به سلطه‌گران بپردازند.

بازوی عملیات فریب دشمن نیز افرادی با ادعا و ژست ژورنالیستی، تحلیلگر اقتصادی، فعال حقوق بشر و ... است که در واقع با حمایت‌های سازمان‌های جاسوسی انگلستان، آمریکا، عربستان سعودی و سایر دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی چشم دیدن پیشرفت‌های فرزندان ایران را ندارند. همین افراد مدعی چشم را بر روی جنایات رژیم اشغالگر قدس، کشتار مردم بی‌دفاع فلسطین، یمن و جنایات آمریکا می‌بندند و با دلارهایی که می‌گیرند فقط به ادعای خودشان ایران را مرکز نقض حقوق بشر در جهان معرفی می‌کنند.

امثال این مزدوران خودفروخته از مراد ویسی تا مهدوی آزاد و تقی پور و مسیح علی‌نژاد که با تحریک و سازمان‌دهی بخشی از اغتشاشات آبان ۹۸ و انتشار اخبار سراسر دروغ و هدایت شده درصدد راه‌اندازی هجمه‌هایی بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند اما پیشرفت‌هایی که اخیراً در مذاکرات اتمی نصیب ایران اسلامی شده از چشم‌ها پنهان نیست و تیر خلاصی بر پیکر بی جان این رسانه‌های سراسر فریب هستند.

روح الله زم، حبیب اسیود، جمشید شارمهد و بسیاری از قسم خوردگان و خودفروشان که نان وطن فروشی را می‌خوردند زمانی در خواب خود هم نمی‌دیدند که در دستان پرقدرت و توانمند سربازان گمنام امام زمان (عج) با دست و چشمانی بسته گرفتار شوند. اما واقعیت به حقیقت پیوست و به سزای اعمال خبیثانه خویش رسیدند و وقتی ملتی برای ایستادگی در برابر عملیات روانی دشمن به پا می‌خیزد، آنان با الفاظ حقوق بشری به بازی رسانه‌ای مشغول می‌شوند.

برهم زدن امنیت و آسایش ملت ایران هدف دشمن از همه اقدامات پلیدانه‌اش است که جز با هوشیاری مردم و خدمتگزاری صادقانه مسؤولان خنثی نخواهد شد.


کد مطلب: 799800

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/799800/گرگ-هایی-پوشش-حقوق-بشر-علیه-ایران

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com