جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۵

دهک بندی بسیاری از افراد اشتباه است

چهارشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب: 799774
بسیاری از افراد به اشتباه در دهک بندی ها قرار گرفته اند و برخی مردم معتقدند اطلاعات آن‌ها به غلط ثبت شده است.
دهک بندی بسیاری از افراد اشتباه است
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دولت تاکنون سایت ثبت نام یارانه ها را باز نکرده؛ بعضی اطلاعات مردم درباره ازدواج، املاک و یا حتی افرادی که حالا بازنشسته شده اند، در طبقه بندی دهک ها به اشتباه ثبت شده است.

گزارش ها نشان می دهد پس از اعلام دولت برای واریز یارانه های جبرانی حذف ارز ترجیحی آرد، بخشی از مردم این یارانه را دریافت نکرده اند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده برای کسانی که یارانه ای دریافت نکردند، سامانه سازمان هدفمندسازی یارانه ها تا روزهای آینده راه اندازی می شود.

اما به گفته آقای عبدالملکی افرادی که به دهک خود و میزان دریافتیشان معترض هستند، باید به سامانه این وزارتخانه مراجعه کنند.

سامانه www.hemayat.mcls.gov.ir برای افرادی که به دهک بندیشان اعتراض دارند، فرصت مجدد بررسی داده است.

بر اساس گزارش ها، برخی از افراد اعلام کرده اند به علت "سفرهای خارجی" از دریافت یارانه بازمانده اند؛ این در حالی است که آنها می گویند یا به این سفرها نرفته اند و یا مأموریت شغلیشان باعث شده به خارج از کشور سفر کنند.
https://jahannews.com/vdca0on0y49no01.k5k4.html
jahannews.com/vdca0on0y49no01.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
همینطور که بعضی ها از لیست دریافت جا مانده اند و در دهک خود نیستند همینطور بسیاری از افراد هستند که مستحق گرفتن این یارانه نبوده اند ولی این یارانه را دریافت کرده اند . اگر دوباره این لیست اموال در کل کشر بعد از 14 سال به روز رسانی شود حتما خیلی ها حذف و بعضی ها اضافه خواهند شد
Iran, Islamic Republic of
من 2 سال ماشین ام را محضری فروختم و دو سال حساب سرمایه گذاری ام را بسته ام ، ولی هنوز اطلاعات قبل تو سیستم حمایت ویارانه هست
کارمند بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
کارمند اداری بازنشسته دولت هستم . نه تاجر نه باغدار و نه هیچگونه فعالیت اقتصادی نه رییس و نه مدیر ونه هیات مدیره و ... نبوده ام . اما جالب است یارانه ام کو ؟!!!!
نیما راسخ
Iran, Islamic Republic of
در سامانه جایی برای اعتراض به دهک بندی ها وجود ندارد.
!!
Iran, Islamic Republic of
روش تخصیص یارانه جدید ؛ همان روش دولت قبل ، در تخصیص یارانه معیشتی است ،.....!!!