پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۶
صبح چهارشنبه صورت گرفت؛

حمله توپخانه سپاه به مواضع تروریست‌ها +جزئیات

چهارشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب: 799745
نیروی زمینی سپاه صبح امروز مواضع گروه‌های تروریستی در اربیل را با حملات توپخانه‌ای درهم کوبید.
حمله توپخانه سپاه به مواضع تروریست‌ها +جزئیات
به گزارش جهان نيوز، روابط عمومی قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه از دستگیری اعضای یک تیم تروریستی در شمال غرب کشور و انهدام پایگاه‌ها و مقرهای تروریست‌های مستقر در اقلیم شمال عراق خبر داد.

روابط عمومی قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه  در اطلاعیه ای اعلام کرد: در پی شرارت های اخیر گروهک های تروریستی وابسته به استکبار جهانی در اعزام تیم های تروریستی برای نفوذ و انجام عملیات های ضدامنیتی و خرابکارانه در خاک کشورمان،با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی دقیق، یک تیم مسلح تروریستی در تور اطلاعاتی رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه قرار گرفت و تمامی اعضای این تیم تروریستی ۵ نفره در شهرستان بانه دستگیر شدند.

بنابراین گزارش در پی اعترافات اعضای این تیم تروریستی به اهداف و نیات خرابکارانه و شوم خود علیه ایران اسلامی، از صبح امروز چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه پایگاه‌ها و مقرهای تروریست های مستقر در اقلیم شمال عراق هدف حملات توپخانه ای و موشکی رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه قرار گرفت و منهدم شدند.
   
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دم بچه های سپاه گرم
درود بر شرفشون
شما فکر می کنید چرا آمریکا و اسرائیل با سپاه دشمنی دارن و این همه هجمه علیه سپاه تو ماهواره و فضای مجازی برای چیه؟؟ باریکلا به غیرت سپاه
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
ايكاش يه حمله جانانه به تروريست هاي اقتصادي و محتكران و گرانفروشان هم مي كردند . ضربه اي كه مردم ايران و دولت ايران از اين تروريستها خورده كمتر از تروريست هاي مسلح نبوده
Iran, Islamic Republic of
متشکریم
درود بر حافظنان امنیت
جانباز
Iran, Islamic Republic of
دست برادران سپاه و ارتش درد نكند .
دست و پايشان را با افتخار مي بوسم .
حسین
Iran, Islamic Republic of
یه ۲تا گلوله توپم یه خرده اونورتر(خاک ترکیه) میرفت هم راه دوری نمیرفت...
شاید بطور اتفاقی گردوخاک و ریزگرد هم دیگه تو آسمون ایران نمیومد...
Iran, Islamic Republic of
دم همه گرم که گول اغتشاشگران رو نخوردن و همراهشان نشدن .