شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۷

بخشش قاتل شهید «دهقان اناری» پای چوبه دار

چهارشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۳:۱۳
کد مطلب: 799688
فرمانده انتظامی استان کرمان از بخشش قاتل شهید «سعید دهقان اناری» با گذشت و بزرگواری مادر شهید در سالگرد شهادت فرزندش در پای چوبه دار خبر داد.
بخشش قاتل شهید «دهقان اناری» پای چوبه دار
به گزارش جهان نيوز، سردار عبدالرضا ناظری در تشریح این خبر اظهار داشت: صبح امروز قاتل شهید محمدسعید دهقان اناری که در پای چوبه دار منتظر اجرای حکم قصاص بود، با رضایت و بزرگواری مادر شهید از طناب دار رهایی یافت.

وی افزود: قاتل، فردی ۴۲ ساله است که در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ به اتهام سرقت در حال انتقال به مرجع قضائی بود، که با ماموران کلانتری ۱۴ کرمان درگیر و سرباز «محمدسعید دهقان اناری» را با سلاح سرد مجروح و به شهادت رساند.

فرمانده انتظامی استان کرمان این اقدام مادر شهید را درسی برای همگان دانست و گفت: مادر شهید دهقان اناری با این اقدام خود ایثار و از خودگذشتگی را به ما آموخت.

مادر سربازی که 33 روز برای زنده ماندن فرزندش دعا کرد+عکس- اخبار فرهنگی  تسنیم | Tasnim
شهید سعید دهقان اناری
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کار اشتباهی نکرد؟
Iran, Islamic Republic of
اون دختره بود آمنه رو صورتش اسید پاشیده بودن
جو گرفتنش عفو کرد
بعدها احساس پشیمانی کرد
به نظرم اینا عفو میشن باید قانون حبس ابد تو زندان نگهشون داره
Iran, Islamic Republic of
يك كار احساسي
Iran, Islamic Republic of
بخشش و گذشت بسیار خوبه و از توصیه های مؤکد دین اسلام می باشد اما به نظر نمیرسه بخشش یک مجرمی که هم دزدی کرده و هم آدم کشته , کار درست باشه . اینطوری دیگر مجرمان و افراد شرور خیالشون بابت سرانجام هرگونه شرارت و جنایتی راحته و از آخر و عاقبت کثافتکاریهاشون هراسی ندارن!!
Iran, Islamic Republic of
متأسفانه در میان انبوه مشکلات و معضلات و گرفتاریهایی که دامنگیر بسیاری از اقشار ضعیف جامعه می باشد می بنیم یه عده تریپ انسان دوست برداشته و همه اون گرفتاریها رو رها کرده و با کلی تبلیغات و به به و چه چه می افتن دنبال رضایت گرفتن از صاحبان دم برای نجات این قاتلان ! قاتلین و چاقوکشها و مجرمینی که به شرارت و آدمکشی و فساد معتاد شده اند و فقط مرگ میتونه اونا رو از این عادت خطرناک و ضد انسانی جدا کنه .
Iran, Islamic Republic of
بخشش امر خیلی پسندیده ای است
اما نباید باعث گستاخی یه عده بشود
Iran, Islamic Republic of
بزرگواری؟؟؟؟؟؟ بخششششششششش یعنی چی؟؟؟؟ راحت میکشن بعد رضایت!!!!!!!!!!!!!!!!