کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تشخیص فالوور فیک اینستاگرام و افزایش فالوور واقعی

20 ارديبهشت 1401 ساعت 17:54


اصطلاح فالوور(follower) معمولا در بیشتر شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، توییتر، فیسبوک، لینکدین  و ... به کار می رود. پس فالوور، میزان و تعداد افراد با پیج های شخصی مختلف هستند که پیج شما را دنبال می کنند. وجود قسمت فالوو در پلتفرم های مختلف به منظور ارتباط بین پیج ها و یا پروفایل های مختلف است. به اینگونه افراد در شبکه های اجتماعی می توانند با یکدیگر ارتباط بگیرند. زمانیکه شما در شبکه های اجتماعی ثبت نام می کنید، یک صفحه برای خود میسازید و می توانید با توجه به حوزه ی مورد علاقه خود، اشخاص دیگر را فالو کنید و فالوور پیجی میشوید که آنرا فالو کردید.

اهمیت تعداد فالوور در اینستا گرام
یکی از پر اهمیت ترین و مهم ترین قسمت های اینستاگرام، تعداد فالوورهای پیج است. این قسمت رابطه ی کاملا مستقیمی با بالا آمدن پیج و دیده شدن شما دارد. هر  چقدر تعداد فالوور شما بالاتر رود، این امکان برای شما به وجود می آید تا پیج شما به افراد بیشتری نشان داده شود. در واقع هر چقدر شما بتوانید فالوور واقعی داشته باشید، پیج شما زودتر رشد میکند و شما با انجام تبلیغات در حوزه ی مربوطه، میتوانید در کسب و کار خود نیز موفق تر شوید و زودتر به درآمد برسید. بالا بودن میزان فالوور یک پیج باعث می شود تا اگر فردی به صفحه ی شما بیاید، با نگاه به میزان بالای فالوورهای پیج اقدام به فالو کردن پیج شما کند. البته امروزه دیگر افراد و کسب و کارها با خرید فالوور واقعی اینستاگرام اقدام به افزایش فالوور میکنن.
 


از کجا بفهمیم چند نفر فالوور داریم
برای آگاهی از تعداد افرادی که پیج ما را دنبال می کنند، کافیست تا به قسمت followers پیج خود برویم. این عبارت را در قسمت بالایی پیج می توانید پیدا کنید. در قسمت followersعددی نوشته شده که میان آن برابر با افرادی است که پیج شما را دنبال می کنند. زمانیکه افراد دنبال کننده شما به بالای 10000هزار نفر برسند، اینستاگرام بصورت کاملا خودکار حرف k را جلوی عدد می گذارد. به این صورت که اگر پیجی 12000هزار نفر فالوور داشته باشد، اینستاگرام این عدد را بصورت 12k نشان می دهد. حالا زمانیکه تعداد افراد دنبال کننده پیج به میلیون برسد، حرف m جلوی عدد فالوور قرار می گیرد. یعنی اگر فردی 3 میلیون دنبال کننده داشته باشد، تعداد فالوور آن پیج m3 نشان داده می شود. این حالت بیشتر برای افراد معروف و سلبریتی اتفاق می افتد.

تشخیص فالوور فیک در اینستاگرام

یکی از نکات بسیار مهم درباره ی فالوور، تشخیص فالوور فیک است. گاهی اوقات بعضی پیج ها تعداد زیادی دنبال کننده دارند ولی میزان تعامل دنبال کننده ها نسبت به افراد فالوور بسیار کم و ناچیز است. در اینصورت می توان گفت که بسیاری از دنبال کنندگان اینگونه از پیج ها، فیک می باشند. در گذشته بسیاری از افراد اقدام به خرید فالوور فیک می کردند، تا تعداد فالوور آنها بالا رود. اما امروزه شبکه ی اجتماعی اینستاگرام، افرادی که فالور فیک میخرند را مسدود میکند و این پیج ها را غیر واقعی و ربات گونه می پندارد.

 در الگوریتم های جدید اینستاگرام فالوور فیک نکته ی بسیا منفی می باشد که باعث افت شدید و حتی مسدود شدن پیج می شود. اگر می خواهید این اتفاق برای شما نیفتد، همین الان به دنبال حذف فالوورهایی باشید که هیچ گونه فعالیتی در پیج شما ندارند. شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن های تشخیص فالوور فیک اقدام به حذف کردن اینگونه فالوورها کنید. با حذف اینگونه از فالوورها، تعامل پیج شما بالا می رود و اینستاگرام نسبت به شما دید بهتری پیدا خواهد کرد. در ادامه ی حذف فالوور فیک پیج شما می تواند در قسمت اکسپلور اینستاگرام به دیگر کاربران نشان داده شود و بدین ترتیب پیج شما روند صعودی را طی خواهد کرد.


راه های افزایش فالوور اینستاگرام
استراتژی های مختلفی برای افزایش فالوور وجود دارد که در اینجا به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد.

*فالو کردن افراد و کسب و کارهای حوزه ی خود
*به اشتراک گذاری پست های جذاب
*تعامل در استوری، کامنت، لایک با همکاران خود

با به کار گیری این استراتژی ها، شما موفق به گرفتن فالوور به صورت کاملا رایگان می شوید. روند افزایش فالوور در ابتدا به صورت کند می باشد. اما نگران نباشید، زیرا با گذر زمان و فعالیت های مداوم شما تعداد بیشتری از افراد ترغیب به فالو کردن شما می شوند. برای دست یابی به تعداد بالای فالوور و تعامل میتوانید از خدمات پنل اینستاگرام سایت های متفاوت استفاده کنید، این خدمات عباتند از خرید لایک اینستاگرام، خرید کامنت و ...

افزایش فالوور از طریق پنل اینستاگرام
راه های متفاوتی برای افزایش فالوور وجود دارد، همانگونه که ذکر شد راه های اصلی با تعامل و فعالیت باعث افزایش فالوور میگردد. این راه های کمی زمانبر بوده و بسیاری از کسب و کارها نیاز به افزایش سریعتر دارند، اینجا بهترین گزینه استفاده از پنل اینستاگرام میباشد. با استفاده از این خدمات شما میتوانید با سرعت بیشتری به تعداد فالوور بالا برسید، البته در زمان استفاده از این خدمات باید به نکات مهمی توجه کنید. برای اطلاع شما از این موارد و تجربه استفاده از یک پنل اینستاگرام با کیفیت بالا در ادامه به ذکر این نکات خواهیم پرداخت که عبارتند از:

*خرید از سایت های معتبر
*خرید از مجموعه هایی دارای ضمانت هستند
*خرید از مجموعه هایی که پنل فالوور واقعی ارائه میدهند
*قیمت مناسب و کیفیت بالا نسبت به رقبا
*خرید پنل اینستاگرام از فروشنده اصلی

با نکاتی که ذکر شد و تا حدودی با خدمات و شرایط مناسب آشنا شدید، پیشنهاد ما خرید پنل اینستاگرام مستر فالوور میباشد. این مجموعه یکی از فروشندگان اصلی پنل فالوور میباشد، با سابقه درخشان و کیفیت بالایی که دارد بسیار پرطرفدار میباشد.

خلاصه مطلب:
امروزه اهمیت فالوور و افزایش آن بیش از گذشته محبوبیت کسب کرده، دلیل این محبوبیت هم افزایش کسب و کارهای آنلاین و میل جامه به فضای مجازی میباشد. باید دقت کرد که از افزایش دنبال کننده های فیک پرهیز کرد، راه های متفاوتی برای افزایش فالوور وجود دارد که یکی از این راه ها استفاده از خدمات پنل ایسنتاگرام میباشد.


کد مطلب: 799677

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/799677/تشخیص-فالوور-فیک-اینستاگرام-افزایش-واقعی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com