چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۴

جدیدترین قیمت دلار و یورو در بازار آزاد و صرافی‌های بانکی ؛ ۲۰ اریبهشت ۱۴۰۱

سه شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۴
کد مطلب: 799673
قیمت فروش دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۵ هزار و ۷۰۵ تومان اعلام شد که نسبت به روز گذشته قیمت آن یک تومان کاهش یافت. قیمت دلار در بازار آزاد نیز به ۲۹ هزار و ۲۰ تومان رسید.
دلار وارد کانال ۲۹ هزار تومان شد
به گزارش جهان نيوز، امروز سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ قیمت فروش دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۵ هزار و ۷۰۵ تومان اعلام شد که نسبت به روز گذشته یک تومان کاهش یافت. امروز دلار در بازار آزاد تا ساعت(۱۴:۰۹) تنظیم این خبر وارد کانال ۲۹ هزار تومان شد که قیمت آن، نسبت به روز قبل قیمت آن افزایشی بود.

برخی کانال‌های تلگرامی و سایت‌ها قیمت فروش دلار را در ساعت تنظیم این خبر قیمت دلار را ۲۸ هزار و ۹۳۰ تا  ۲۹ هزار و ۲۰ تومان اعلام کرده‌اند.

 قیمت خرید و فروش دلار تا ساعت تنظیم این خبر، از سوی صرافی ملی نیز به ترتیب ۲۵ هزار و  ۴۴۹ تومان و ۲۵ هزار و  ۷۰۵ تومان اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به روز گذشته یک تومان کاهش یافت.
 
 همچنین قیمت خرید یورو ۲۸ هزار و ۱۵۱ تومان و قیمت فروش آن ۲۸ هزار و ۴۳۴ تومان از سوی صرافی ملی اعلام شد. قیمت فروش یورو نیز نسبت به روز گذشته ۴۸ تومان افزایش یافت.

امروز در اولین نرخ اعلامی از سوی صرافی ملی قیمت خرید و فروش دلار به ترتیب ۲۵ هزار و ۴۵۲ تومان و ۲۵ هزار و ۷۰۸ تومان اعلام شد.همچنین، قیمت خرید یورو  ۲۸ هزار و ۱۷۷ تومان و قیمت فروش آن ۲۸ هزار و ۴۶۰ تومان اعلام شد. که در نرخ‌های اعلامی بعدی از سوی این صرافی قیمت دلار  و یورو کاهش یافت.
 
نرخ دلار در بازار متشکل ارز نیز ۲۵ هزار و ۵۷۲ تومان و نرخ یورو ۲۸ هزار و ۳۰۹ تومان اعلام شد.
مرجع : همشهری آنلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
حتماً تقصیر روحانی هست
Iran, Islamic Republic of

له شدیم دیگه
خدایا خودت رحم بفرما
Iran, Islamic Republic of
دلار کانال عوض کرد