پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

طالبان ۶۳ تروریست داعشی را دستگیر کرد

سه شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب: 799667
مقامات محلی با اعلام تسلیم شدن ۶۳ تروریست داعشی در ولایت ننگرهار اعلام کردند که مجموع این تروریست‌های تسلیم شده به حدود ۶۰۰ نفر رسیده است.
طالبان ۶۳ تروریست داعشی را دستگیر کرد
به گزارش جهان نيوز، «محمد بشیر» رئیس اطلاعات طالبان در ننگرهار در یک نشست خبری از تسلیم ۶۳ تروریست داعشی خبر داد و افزود که این افراد طی شرایط خاصی مورد عفو قرار گرفته‌اند.

وی افزود که تروریست‌های تسلیم شده با خود سلاح ندارند، از وسیله نقلیه و تلفن همراه استفاده نمی‌کنند و درصورت نقل مکان از جایی به جایی دیگر طالبان را در جریان می‌گذارند.

براساس بیانیه منتشر شده توسط دفتر مطبوعاتی والی ننگرهار، از زمان تسلط طالبان بر افغانستان تاکنون حدود ۶۰۰ داعشی در این ولایت خود را به مقامات محلی تسلیم کرده‌اند.

پس از تسلط طالبان بر افغانستان روند تسلیم شدن تروریست‌های داعش به طالبان افزایش یافت و در ماه‌های گذشته نیز صد‌ها داعشی تسلیم شده‌اند.

طالبان می‌گوید که این افراد بطور مشروط مورد عفو قرار گرفته‌اند و اگر از شروط طالبان سرپیچی کنند با آن‌ها برخورد قانونی می‌شود.

گفتنی است که طی چند ماه اخیر در چند ولایت به ویژه در کابل نیز چندین انفجار، حمله مسلحانه و تیراندازی به وقوع پیوست که داعش شاخه خوراسان مسئولیت آن را به عهده گرفت.
مرجع : خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *