کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جدیدترین مدل های پارتیشن اداری 2022 دیکا آسیا

19 ارديبهشت 1401 ساعت 17:00


انتخاب دکوراسیون مناسب برای فضای کاری در چند سال گذشته به دغدغه‌ ای اصلی برای مدیران شرکت‌ ها تبدیل‌ شده است. داشتن یک دفتر کار با طراحی خاص برای بسیاری از شرکت ‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. اولین و محبوب ‌ترین انتخاب برای طراحان و معماران پارتیشن اداری است. اگر یک فضای باز برای کار دارید که فضای اشتراکی با سروصدای زیاد است و نیاز به حریم خصوصی برای کارکنان هر بخش دارید چه چیزی بهتر از پارتیشن اداری می ‌تواند بدون صرف هزینه زیاد و بدون انجام هیچ ‌کار ساختمانی و بازسازی کامل دفتر شما را به این اهداف برساند؟

علاوه ‌بر جنبه‌ های زیبایی دکوراسیون و فضای کار که سبب جذب اعتماد مشتریان می ‌شود کاربردی بودن آن نیز بسیار مهم است. برهمین اساس در طراحی و اجرا جدیدترین مدل‌ های پارتیشن اداری در دیکا آسیا تمام توجه طراحان معطوف بر زیبایی و کارایی محصولات است.



پارتیشن اداری چیست؟
پارتیشن ‌های اداری سریع‌ ترین، آسان‌ ترین و مقرون‌ به ‌صرفه ‌ترین راه برای ایجاد فضای کاری کاربردی تر و تفکیک ‌شده هستند. ساختار آن ‌ها می ‌تواند از چارچوب آلومینیوم و یا چوب باشد که پنل هایی از جنس ام دی اف و یا شیشه داخل آن قرار می ‌گیرد.

پارتیشن شیشه ای نسل مدرن ‌تر این جداکننده محیط است که به ‌صورت فزاینده‌ ای مورد استقبال و استفاده شرکت ‌ها بانک‌ ها و دفاتر قرار گرفته‌ اند. برتری پارتیشن‌ های شیشه ‌ای این است که بدون مسدود نمودن نور و دید به‌ خوبی نقش تفکیک فضا را اجرا می ‌کنند و عایق مؤثر صدا هستند. درحالی ‌که روز به ‌روز بر محبوبیت این نوع افزوده می‌ شود و سبب خلق ایده‌ های جدید همچون پارتیشن شیشه ‌ای فریم لس، متحرک، تاشو، تک‌ جداره دوجداره می ‌شوند.

مزایای پارتیشن اداری
همان‌طور که محبوبیت پارتیشن ‌ها افزایش می ‌یابد مزایای آن بیشتر آشکار می ‌شود. یکی از بزرگ‌ ترین مزیت‌ هایی که شرکت‌ ها به ‌دنبال آن در سیستم‌ های پارتیشن ‌بندی سرمایه‌ گذاری می‌ کنند این است که آن ‌ها به‌ خوبی فضاهای خصوصی بیشتری را فراهم می‌ کنند. زمانی ‌که نیاز به یک جلسه خصوصی داشته باشید و یا برای برگزاری جلسات در اتاق کنفرانس در تلاشید به ‌راحتی با سیستم پارتیشن می ‌توانید یک فضای آرام بدون نگرانی ایجاد کرد که عایق صوتی مؤثری است. بدون شکل پارتیشن ‌های اداری در واقع یکی از عناصر اصلی  زیبایی‌ شناسی و ایجاد جلوه بصری در دفاتر کاری هستند. از بسیاری از طراحی‌ ها و متریال‌ های مختلف می ‌توانید برای تکمیل و بهبود طراحی دفاتر خود استفاده کنید. از پنل های شیشه ‌ای با انواع طراحی‌ های مات، لوگو و آرم شرکت خود برای تزئین و ایجاد ویژگی ‌های برجسته و  متمایز کردن دفتر خود می‌ توانید بهره ببرید. این مزیت بیشتر متوجه پارتیشن‌ های شیشه‌ ای و یا پارتیشن‌ های پنل شیشه است که قطعات و پنجره‌ های شیشه ‌ای را در خود جای داده ‌اند. ایجاد محیطی روشن ‌تر و مطبوع ‌تر به لطف نصب پارتیشن شیشه‌ ای فراهم می ‌شود. همگی از نقش نور طبیعی و ایجاد نشاط و لزوم جریان آن در فضای کاری برای کاهش خستگی کارمندان آگاهی داریم. به ‌علاوه انتشار نور سبب می ‌شود مصرف انرژی برق نیز کاهش یابد. ایجاد دیوارهای سنتی برای جداسازی و برای ایجاد اتاقک‌ های کوچک و تقسیم یک فضا اصلا منطقی نیست. به‌ علاوه اکثر صاحبان کسب ‌وکار در حال جابجایی و تغییر مکان اند و یا می ‌خواهند دکوراسیون خود را تغییر دهند تا متناسب با نیازهای جدید کارمندان باشد. با نصب پارتیشن ‌های اداری این امکان را دارید که در سریع ‌ترین زمان آن ‌ها را نصب و یا با پنل های مدولار آن‌ها را تغییر دهید و جابجا کنید و این خاصیت مانع از محدود شدن شما به دلیل فضای فعلی و نحوه چیدمان دفتر خواهد شد. شکی در این وجود ندارد که پارتیشن‌ های اداری بسیار مقرون ‌به ‌صرفه‌ تر از تلاش برای تقسیم یک فضا با استفاده از دیوارهای دائمی هستند. بسته به سطح کیفیت و طراحی که برای تقسیم فضای خود دارید می‌ توانید از گزینه‌ های نسبتاً ارزان‌ تر و حتی پرکاربرد تر آن استفاده کنید. طراحی‌ های مختلف با متریال‌ های گوناگون این امکان را می‌ دهد که گزینه ‌ای را انتخاب کنید که متناسب با هزینه‌ ای که برای ساخت پارتیشن در نظر دارید باشد. به ‌گونه‌ ای که به بهترین نحو بهره ‌وری کارمندان و کارایی دفتر را ارتقا دهید.
 

طراحی ‌های نوین پارتیشن اداری
خوشبختانه طراحی ‌های منحصربه ‌فرد و اختصاصی به متقاضیان این امکان را می ‌دهد فضای کاری را با طراحی‌ های خاص و با هر متریالی که مد نظرشان است ادغام کنند و نمونه دلخواه خود را اجرا کنند. انواع ایده‌ های مدرن پارتیشن عبارت‌اند از:
  جدیدترین نسل از پارتیشن‌ های اداری نوع مولتی دایرکشنال و ریلی هستند. سیستم مسیر پارتیشن‌ های کشویی از اجزای مسیری تشکیل شده اند که حرکت لغزشی چرخشی تا کردن و انباشته شدن و تعویض پانل ‌های پارتیشن را تسهیل می ‌کند. وزن پنل ها سبک است و به ‌راحتی می ‌توان در صورت نیاز آن‌ ها را در یک سمت جمع ‌آوری کرد و یک فضای بزرگ ‌تر را ایجاد نمود. پنل های آن با انواع متریال فولادی چوبی شیشه ‌ای و یا پی ‌وی سی بدون محدودیت در طول سیستم و حرکت چند جهت قابل سفارش است. پانل‌ های پارتیشن در این نوع شامل قفسه ‌هایی است که با استفاده از گیاهان پوشانده شده‌ است تا سبب ایجاد فضایی دل ‌نشین ‌تر، شاداب ‌تر و زنده‌ تر باشد. علاوه ‌بر زیبایی این طراحی ‌های سازگار با محیط ‌زیست سبب افزایش روحیه کارمندان و ایجاد طراوت در فضای کاری که می‌ شود که عموماً با مشغله‌ زیادی همراه است. محبوب ‌ترین و نوین ‌ترین نسل از پارتیشن شیشه ‌ای نوع فریم لس است. سیستم یکپارچه از شیشه که قاب در آن حذف ‌شده حقیقتاً بسیار زیباست و برای بسیاری از دفاتر که الزامات دید و نور کافی در آن نیاز است و نیاز به مکانی مسکوت و عایق صدا دارند در نوع دوجداره بسیار پرکاربرد است. انواع پنل شیشه آکوستیک و سکوریت شیشه مات و حکاکی شده با سند بلاست، شیشه رنگی از جنس لمینت بر روی پارتیشن‌ های شیشه ‌ای اجرا می ‌شوند.
جدید ترین نسل از انواع پنل شیشه‌ ای نوع هوشمند هستند. شیشه‌ ای که تنها با فشردن یک دکمه بین حالت شفاف و مات تغییر حالت می‌ دهد که برای فضاهای خاص و مدرن طراحی شده ‌اند. در پارتیشن ‌های هوشمند بیشتر بر رضایت کاربر تأکید شده ‌است. زمانی ‌که در یک اتاق با پارتیشن هوشمند قرار دارید برای اجرای جلسات نیاز به ترک اتاق ندارید به‌ راحتی با فشردن یک دکمه محیطی کاملاً غیر قابل دید ایجاد می ‌شود. چوب سبب گرما بخشیدن به دفاتر کار می ‌شود. پنل های منبت ‌کاری‌ شده و ترکیب با شیشه ‌های رنگی در برخی دفاتر و تابش نور در آن‌ ها فضای دل ‌نشین و خاطره‌ انگیز ایجاد می ‌کند. به‌ خصوص در دفاتر ایرانی حکاکی بر روی پارتیشن چوبی برای بسیاری نوستالژیک است. برای ارتقاء خواص پارتیشن انواع پنل های شیشه ‌ای را می ‌توان با چوب ترکیب کرد تا علاوه‌ بر ظاهر جذاب کارایی بهبود بخشیده شود.
شرکت دیکا آسیا با بیش ‌از دو دهه سابقه درخشان در زمینه طراحی، تولید و اجرای انواع پارتیشن‌ های اداری بیشترین بهره ‌وری از فضا را برای شما به ارمغان می ‌آورد. جهت کسب اطلاعات در خصوص قیمت پارتیشن اداری و سایر اطلاعات تکمیلی می ‌توانید به وب ‌سایت رسمی این شرکت به آدرس اینترنتی https://dikaasia.com/ مراجعه نمایید و از نمونه همکاری های این مجموعه دیدن نمایید.


کد مطلب: 799568

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/799568/جدیدترین-مدل-های-پارتیشن-اداری-2022-دیکا-آسیا

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com