کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زورگیری وحشیانه چهار مرد از زن چادری +فیلم

19 ارديبهشت 1401 ساعت 10:13

واضح است که مسئولان مربوطه فرصت هیچگونه تعللی ندارند و باید کارویژه فوری خود را تصمیمات پخته برای ریشه کن کردن این موضوع تاسف بار و آزار دهنده قرار دهند.


گروه جامعه جهان نیوز: دو روز پیش جهان نیوز در گزارشی خطاب به مسئولان قضایی و انتظامی با عنوان «این فیلم‌ها دردناک است/ لطفا عجله کنید!» نکاتی را درباره انتشار دو فیلم دردناک از زورگیری چند سارق از دو بانوی عفیف (کرمانشاه و شهریار) مطرح کرد و از مسئولان خواست تا در اسرع وقت فکری برای خشکاندن ریشه این جرائم بکنند.

در گزارش مذکور تاکید شده بود که این دو فیلم نمونه ای از این جرائم است که به لطف جسارت برخی شهروندان و یا دوربین ها مداربسته ضبط شده است و قطعا موارد دیگری هم هست.

حال به تازگی فیلم دردناک جدیدی از زورگیری و حمله وحشیانه چهار مرد به یک بانوی تنها و بی پناه در منطقه قیامدشت تهران(تاریخ درج شده فیلم شش اردیبهشت امسال است) منتشر شده که با خشونت کامل، سوژه مورد سرقت که یک بانوی با پوشش چادر است را به روی زمین می اندازند و با ضرب و شتم او به دلیل مقاومت، در نهایت سرقت خود را انجام می دهند.

واضح است که مسئولان مربوطه فرصت هیچگونه تعللی ندارند و باید کارویژه فوری خود را تصمیمات پخته برای ریشه کن کردن این موضوع تاسف بار و آزار دهنده قرار دهند. حال این تدابیر میتواند در نوع محکومیت‌ها و اجرای مجازات، افزایش ضریب امنیت، استفاده از توان نیروهای بسیج، موج سازی رسانه‌ای، تشدید مجازات قانونی و یا هرچیز دیگری باشد.

فیلم


کد مطلب: 799502

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/799502/زورگیری-وحشیانه-چهار-مرد-زن-چادری-فیلم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com