جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۷
رئیسی:

رئیسی: تا زمان عرضه کالابرگ الکترونیکی، کمک هزینه معیشتی پرداخت می‌کنیم

دوشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۵:۲۹
کد مطلب: 799477
رئیس جمهور گفت: دولت برای حفظ آرامش بازار و کمک به معیشت مردم تا زمان عرضه کالابرگ الکترونیکی مبالغی را به عنوان کمک هزینه معیشتی پرداخت خواهد کرد.
تا زمان عرضه کالابرگ، یارانه نقدی پرداخت می‌کنیم
به گزارش جهان نيوز، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در جلسه روز یکشنبه هیئت دولت از اقدامات وزارت بهداشت و درمان در برقراری بیمه همگانی سلامت برای 5 میلیون نفر از هموطنان و اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری قدردانی کرد.

وی همچنین با قدردانی از تحت پوشش بیمه قرار گرفتن داروهای بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج، از مسئولان خواست که این اقدامات ارزشمند را با تسریع در پرداخت مطالبات بیمه‌ها و بیمارستان‌ها کامل کنند.

رئیس‌جمهور در ادامه با اشاره به گزارش وزیر نفت درباره سفر به ونزوئلا و انعقاد تفاهم‌نامه با این کشور، اظهار داشت: آمریکای لاتین یک ظرفیت خوب برای کشورمان است که نباید در روابط خارجی از آن غفلت شود.

رئیسی افزود: توجه به آفریقا نیز پس از پیروزی انقلاب اسلامی از اولویت‌های سیاست‌ خارجی کشورمان بوده که باید در کنار توجه به تعامل با کشورهای دیگر به آن اهتمام ویژه داشت.

وی بر لزوم توجه وزرا و مسئولان دستگاه‌های اجرایی به کارهای زیربنایی نیز تاکید کرد و گفت: نباید کارهای روزمره موجب غفلت از کارهای اساسی شود.

رئیس‌جمهور با اشاره به سرمایه‌گذاری 17 میلیارد دلاری پیشرانان اقتصادی در پروژه‌های کلان کشور متذکر شد که در این حوزه باید در همین یک سال اول کاری دولت گام‌های موثری برداشته شود.

رئیسی از افزایش سرمایه‌گذاری خارجی و بهره‌وری به عنوان الزامات رشد اقتصادی یاد کرد و گفت: همه وزارت‌خانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای رشد اقتصادی و افزایش بهره‌وری به موضوع سرمایه‌گذاری توجه ویژه داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری آزمون سراسری جذب دانشجو و هیئت علمی آموزش و پرورش، تقویت نیروی انسانی در حوزه تعلیم و تربیت را اقدامی زیربنایی و مهم عنوان کرد و گفت: افراد کارآمد بر مبنای عدالت جذب آموزش و پرورش شوند و گزینش نیروها نباید مبتنی بر سفارش و چانه‌زنی‌ باشد.

رئیس‌جمهور در ادامه سخنان خود، افزایش‌ بی‌دلیل قیمت‌ها و رها شدگی بازار را موجب نگرانی مردم عنوان کرد و گفت: دولت خود را موظف می‌داند با تدابیر مناسب برای تنظیم بازار و نظارت بر آن و همچنین باز کردن گره‌های زندگی مردم به جامعه آرامش ببخشد.

رئیسی در همین راستا متذکر شد که دولت برای حفظ آرامش بازار و کمک به معیشت مردم تا زمان عرضه کالابرگ الکترونیکی مبالغی را به عنوان کمک هزینه معیشتی پرداخت خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فکر نکنم این طرح برای مردم عادی مشکلی ایجاد کنه ولی حتما اونهاییکه از رانت دلار 4200 و صادرات و قاچاق حسابی وضعشون خوب شده ناراحت خواهند شد
Iran, Islamic Republic of
با اعتمادی که من شخصا به آقای رئیسی دارم یقین دارم کاری نمیکنه که به ضرر مردم کوچه و خیابون باشه هر چند شاید بعضی ها بدون اینکه بدونن ایشون چیکار میخواد بکنه باهاش مخالفت میکنن
Iran, Islamic Republic of
همینکه دیدم تمام سایتها و روزنامه های منصوب به دولت قبل که ریشه این مردم رو سوزونده بودن به همراه تمام شبکه های ضد انقلاب از این کار رئیسی عصبانی و ناراحت هستند من یقین پیدا کردم این کار رئیسی به نفع مردمه
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
خداانشالله به همه ی کسانئ که به مردم کشور خدمت میکنن عزت بده.
انسانیت
Iran, Islamic Republic of
ما یارانه ی نقدی میخوایم.
Iran, Islamic Republic of
ما یارانه نقدی میخواهیم