پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۸

توضیحات پلیس درباره ماجرای سد لتیان

يکشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب: 799448
معاون اجتماعی انتظامی تهران بزرگ درباره جزئیات تصاویر منتشر شده در منطقه سد لتیان توضیحاتی ارائه کرد.
توضیحات پلیس درباره ماجرای سد لتیان
به گزارش جهان نيوز، سرهنگ "مراد مرادی" معاون اجتماعی انتظامی تهران بزرگ
در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس، درباره تصاویر منتشر شده خانمی که در منطقه سد لتیان توسط ماموران کلانتری دستگیر شد، توضیحاتی ارائه کرد و اظهار داشت: سردار "حسین رحیمی"؛ فرمانده انتظامی تهران بزرگ دستور رسیدگی فوری به این ماجرا را صادر کرد.

وی افزود: در این حادثه عوامل انتظامی مستقر در ایست و بازرسی سد لتیان به لحاظ حرکات مخاطره آمیز به سرنشینان خودرو مظنون و دستور ایست صـادر کردند، ولی آنها بدون توجه به فرمان پلیس از صحنه متواری می­شوند.

معاون اجتماعی انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: دو خانم سرنشین خودرو، پس از دستگیری و موقع دلالت به مقر انتظامی، در برابر ماموران مقاومت نموده و موجب بروز چنین حادثه شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در بازرسی از داخل خودرو توقیف شده، مقادیری مواد مخدر از نوع گراس کشف و پرونده قضائی در این زمینه تشکیل شد.

سرهنگ مرادی در خاتمه گفت: شیوه دستگیری نامبردگان برخلاف آموزه های پلیس بوده و مورد تأیید نمی باشد و در این خصوص برابر مقررات و ضوابط موضوع تحت رسیدگی بوده و مراحل قانونی خود را طی می کند.
برچسب ها: پلیس سد لتیان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
متاسفم که در این توضیحات خود ان‌افراد خاطی و متهم مسبب ماجرا دانسته شده است! کار پلیس درست بوده ولی اونها چون مقاومت کردند موحب بروز چنین حادثه ای شدند.
Iran, Islamic Republic of
چرا متاسف شدی . طرف مواد مخدر همراهش بوده و حالش هم احتمالا خوب نبوده انوقت تو متاسف میشی ! ادای روشنفکری به حرفات نمی خوره
Iran, Islamic Republic of
شما اگر از حقوق شهروندی و مسایل شرعی اطلاعاتی داشتی اینجوری حکم‌نمیدادی. کسی نگفت اون خانم‌بیگناه بوده اما این‌پلیس است که باید مجهز باشه یا فوت وفن جلب متهم را درست به کار ببره تا اینجوری نشه.چه حقی داره زن محترمه رو طوری جلب کنه که برهنه بشه؟ کدام دین و قانون این‌اجازه را داده؟ جالبه خود پلیس گفته کار اون مامور خلاف بوده شما داری دفاع میکنی؟؟ منتها یکی به نعل زدن یکی به میخ. باید صریحا میگفت کم‌کاری از مامور بوده تا از ساحت پلیس دفاع کرده باشند ن
Iran, Islamic Republic of
دیدی حالت خوش نیست از یه طرف میگی نمیگی اون خانم بیگناه بوده از طرف دیگه میگی اون خانم محترمه و بعد هم میگی همون خانم محترمه برهنه شده این یعنی چی کاراو مامور هم شاید اگه باشه خلاف اداریه اما مال اون خانم با اون مواد مخدر همراهشون یک جرمه افتاد
محمد
Iran, Islamic Republic of
این دری وربها که نوشتی خودت خوندی
Iran, Islamic Republic of
نه تو خوندی تو اصلا پرتی نظر ندی کسی چیزی بهت نمیگه سکوت برات بهتره
Iran, Islamic Republic of
پیامم رو تصحیح میکنم اینو جایگزین کامنتهام بکنید : نباید توضیحات ناجا به گونه ای باشد که برخی گمان کنند کار خطای مانور را توجیه کرده است خود پلیس قبول کرده که مامور اشتباه کرده ولی نباید توضیحات دوپهلو باشد که گمان کنند سعی شده مامور خاطی محق جلوه داده بشه
Iran, Islamic Republic of
بنظر من اطلاعیه پلیس کاملا درسته . محق جلوه نداده یک خطای اداری رو که جرم تلقی نمی کنن