کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آخرین وضعیت جسمانی محمد کاسبی

18 ارديبهشت 1401 ساعت 16:03

بعد از تخلیه آب ریه‌های برادرم پزشکان تشخیص دادند که دیگر نیازی به بستری بودن در بیمارستان نیست و او را مرخص کردند.


به گزارش جهان نیوز، محمود کاسبی برادر محمد کاسبی در گفت‌وگو با میزان، پیرامون آخرین وضعیت این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: خوشبختانه با بهبود وضعیت برادرم، وی دیشب از بیمارستان مرخص شد و قرار بر این شد تا ادامه روند درمان در خانه پیگیری شود.

وی در همین راستا ادامه داد: وضعیت عمومی محمد کاسبی نسبت به چند روز گذشته بهتر است، البته این بیماری به نحوی است که شرایط جسمانی خوب و بد دارد و نمی‌توان به طور قطعی گفت که وضعیت برادرم کاملا بد یا کاملا خوب است.
بیشتر بخوانید:

برادر محمد کاسبی درباره دلیل انتقال وی به سی سی یو اظهار کرد: دلیل اصلی انتقال چند روز پیش برادرم به سی سی یو آب آوردن ریه‌هایش بود، بعد از این اتفاق ما وی را به بیمارستان منتقل کردیم و آب ریه وی خالی شد، پس از چند روز استراحت پزشکان تشحیص دادند که ادامه روند درمان می‌تواند در خانه رخ دهد.

وی درباره وضعیت عمومی و هوشیاری محمد کاسبی خاطرنشان کرد: خوشبختانه وضعیت هوشیاری برادرم کاملا نرمال بوده و به راحتی با همه ارتباط برقرار می‌کند، طی این مدت هم شاهد لطف دوستان و مردم بودیم و می‌خواهم از همینجا نسبت به این مهر و محبت تشکر خود را اعلام نمایم. امید که با دعای خیر عزیزان و دوستان برادرم هرچه زودتر این بیماری را به طور کامل پشت سر بگذارد.


کد مطلب: 799441

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/799441/آخرین-وضعیت-جسمانی-محمد-کاسبی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com