شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲
۱

آقای بازیگر: همه نقش‌های منفی را رد می‌کنم

يکشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب: 799411
مرتضی ضرابی می‌گوید بعد از بازی در سریال «او یک فرشته بود» بازی در همه نقش‌های منفی را رد کرده است.
آقای بازیگر: همه نقش‌های منفی را رد می‌کنم
به گزارش جهان نيوز، مرتضی ضرابی بازیگر و چهره‌پرداز سینمای ایران در گفتگو با مهر گفت: بعد از گذشت مدت‌ها، سال گذشته یک فیلم سینمایی با نام «شهرک» به کارگردانی علی حضرتی کار کردم، همچنین در یک سریال با نام «آتش سرد» به کارگردانی رضا ابوفاضلی حضور داشتم. برای سال جاری نیز پیشنهادهایی داشته‌ام که هنوز خبر قطعی درباره این پیشنهادها وجود ندارد.

وی بیان کرد: نزدیک به ۶ سال به دلیل آنکه نقش‌های منفی ناجور به من پیشنهاد می‌شود، حضور در پروژه‌های مختلف را رد می‌کردم چرا که از این نوع کاراکترها خسته شده و با توجه به اینکه این نقش‌ها دیگر برای من جذابیتی نداشت آنها را رد می‌کردم.

ضرابی گفت: در واقع پیشنهاد برای بازی در چنین نقش‌هایی بیشتر بعد از بازی در سریال «او یک فرشته بود» افزایش پیدا کرد، در حالی که من برای نقشم در این سریال همه آنچه را که باید انجام دادم. این نقش وجوه مختلفی داشت که از جمله می‌توان به آدم کش، آدم‌خوار، بچه دزد، قمارباز، نزول خوار بودن این شخصیت اشاره کرد.

این بازیگر توضیح داد: رد کردن این نقش‌ها طی این سال‌ها باعث شده بود که همه در سینما و تلویزیون بدانند که دیگر من چنین پیشنهادهایی را قبول نمی‌کنم. از طرف دیگر چند سالی است که فضایی در سینما و تلویزیون حاکم شده که حتی بسیاری از بازیگران درجه یک امکان حضور در پروژه‌ها را ندارند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر فضای تیمی در سینما و تلویزیون حاکم است، تاکید کرد: معمولاً هرکسی برای خود یک تیم دارد، به‌عنوان مثال اگر یک بازیگر حضور در یک پروژه را می‌پذیرد همراه خود بازیگر و یا عوامل دیگر را بیاورند. البته چنین رفتارهایی تنها مختص به بازیگران نیست و همچنان ادامه دارد، به همین دلیل می‌توان گفت که تنها من نیستم که کم کار هستم بلکه هنرمندان بسیاری بی کار هستند چرا که در تیم یک فرد خاص نیستند.

این هنرمند ادامه داد: هر دو نقشی که سال گذشته پذیرفتم کاملاً متفاوت از نقش‌هایی است که طی سال‌های گذشته به من پیشنهاد می‌شد.

وی درباره فعالیت‌های خود در حوزه طراحی و اجرای گریم نیز بیان کرد: در حال حاضر واقعاً ترجیح می‌دهم تا در این حوزه فعالیت نکنم چرا که هم هزینه خیلی بالایی دارد و هم دستمزدهای کمی را پرداخت می‌کنند، آن هم با همین دستمزدهای اندک قسط آخر را پرداخت نمی‌کنند.

ضرابی گفت: ابزار و مواد لازم برای طراحی و اجرای گریم در این روزها بسیار گران شده و تهیه همین ابزار نیاز به سرمایه بسیار بالایی دارد که هیچ بازگشت سرمایه‌ای هم ندارد، به همین دلیل کار کردن در این حوزه چندان به صرفه نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
نقش سوپر من را میخواهی بازی کنی؟؟؟!!!