پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

سروری: به‌دنبال باز کردن گره‌های کور مردمیم

يکشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب: 799402
امروز نگاه دولت و مسئولان آن است که به دنبال خدمت به مردم بوده و نشان نوکری مردم را بر سینه دارند.
سروری: به‌دنبال باز کردن گره‌های کور مردمیم
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، پرویز سروری در همایش بزرگداشت روز ملی شورا‌ها در استان سمنان به نقش مهم مردم در نظام اسلامی پرداخت و اظهار کرد: خوشبختانه حضور مردم در عرصه‌های مختلف نظام جمهوری اسلامی، حضوری موثر و پر اهمیت است.

وی به جایگاه والای مردم در اندیشه‌های امام راحل اشاره و خاطرنشان کرد: حضرت امام (ره) تنها دو ماه پس از پیروزی انقلاب در سال ۵۷، نظریه و طرح تشکیل شورا‌های اسلامی را مطرح کردند.

دکتر سروری از شورا‌ها به عنوان تبلور نظام مردم سالاری دینی یاد کرد و افزود: باید بدنبال آن باشیم که روح قانون اساسی را در جامعه عضو شورای شهر تهران سازیم.

وی با اشاره به نزدیکی سه قوه و وجود مدیران انقلابی در هر سه افزود: به‌دلیل قرار گرفتن تمام قوا در یک مدار ارزشمند اسلامی و انقلابی، اکنون روز‌های طلایی به تحقق رسیدن تصمیم سازی مردم در عرصه شوراهاست.

رئیس شورای عالی استان‌ها به مشارکت بالای شورا‌ها در سطح ملی پرداخت و گفت: ۱۲۶ هزار نفر از نمایندگان مردم در شورا‌های اسلامی کشور حضور فعال دارند که این امر به‌عنوان یک سرمایه بزرگ برای نظام‌جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به حضور مداوم استاندار سمنان، در میان اقشار مختلف مردم تصریح کرد: بی تردید حضور استاندار سمنان در بیش از ۲۰۰ روستای استان در مدت کوتاه قبول مسئولیت در این استان، نشان از عزم جدی وی برای خدمت به مردم دارد.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: امروز نگاه دولت و مسئولان آن است که به دنبال خدمت به مردم بوده و نشان نوکری مردم را بر سینه دارند.

سروری با بیان اینکه در شورای عالی استان‌ها، به‌دنبال باز کردن گره‌های کور امور مردم هستیم ادامه داد: باید تمام ظرفیت‌های کشور را برای ایجاد مهاجرت معکوس از شهر‌ها به روستا‌ها بسیج کرد.

وی خواستار جدایی انتخابات شورا‌ها از رئیس جمهوری شد و گفت: اصلاح قانون انتخابات در دست اقدام است و اعتقاد داریم که زمان برگزاری انتخابات شورا‌ها از انتخابات ریاست جمهوری باید تفکیک شود.

وی با اشاره به برخی خدمات شورای عالی استان‌ها اظهار کرد: ایجاد سامانه جامع مصوبات شورا‌های اسلامی کشور، اقدام بزرگی است که در حال انجام بوده و امور کارشناسی آن به پایان رسیده است.

سروری در پایان عنوان کرد: از اعضای شورا‌های اسلامی شهر‌ها و روستا‌های کشور دعوت می‌کنم تا نظرات و پیشنهادات خود را به شورای عالی استان‌ها ارسال کنند.

هاشمی استاندار سمنان نیز در این همایش وعده داد: این استان آمادگی دارد تا درخصوص اختصاص زمین جهت ساخت خانه ملت مساعدت کند.

وی با بیان اینکه ما مکلف هستیم با کار جهادی و شبانه روزی خود، پاسخ اعتماد مردم را بدهیم افزود: شورا‌ها باید محور وحدت در استان باشند

استاندار با بیان اینکه ما مکلف به تولید پول و ثروت در روستا‌ها هستیم اضافه کرد: امروز وقت و زمان ما باید وقف خدمت به مردم باشد.

هاشمی تصریح کرد: یکی از شاخص‌های ارزیابی مدیران کل استان سفر به روستا‌ها و پاسخگویی در جمع مردم روستا‌های استان است.

وی گفت: احترام به نمایندگان استان اعم از مجلس شورای اسلامی و شورا‌های اسلامی شهر و روستا، احترام به رای مردم است.

استاندار سمنان بر لزوم رفع مشکلات مردم تاکید و خاطرنشان کرد:باید تلاش کرد تا قانون را به نفع مردم تفسیر نماییم تا دغدغه‌ی آنان برطرف گردد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
احسنت اما از مردم هم در اینراه کمک و نظر خواهی کنید خوبه