پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

وزیر کشور: عملیات روانی دشمن را خنثی می‌کنیم

شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۸
کد مطلب: 799352
وزیر کشور: هجمه‌ها اهمیتی برای دولت ندارد/ با قدرت ‌در میدان خدمت ‌حضور داریم/ ‌عملیات روانی دشمن را خنثی می‌کنیم
وزیر کشور: عملیات روانی دشمن را خنثی می‌کنیم
به گزارش جهان نيوز، احمد وحیدی وزیر کشور عصر امروز در جلسه شورای اداری استان و آیین تکریم و معارفه استاندار کرمان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، معاونان استاندار، مجمع نمایندگان استان، اعضای شورای تامین و مسئولان استان در سالن جلسات ساختمان جدید استانداری کرمان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: مدافعان حرم ‌ادامه‌دهندگان مسیر و راه نورانی رزمندگان دروان دفاع مقدس ‌شدند.
 
وی با بیان اینکه خداوند بی خود کسی را عزیز نمی‌کند و حاج قاسم را خدا عزیز کرد گفت: حاج قاسم سلیمانی یک حجت است و به ما نشان می‌دهد که می‌شود این راه را رفت و پیش خدا عزیز شد.
 
وزیر کشور با اشاره به اینکه همه می‌توانند عبد خدا باشند و خدا برای عبد بودن کسی را بر دیگری مقدم نمی‌داند افزود: امروز همه مدیون حاج قاسم سلیمانی هستیم که موجی برای تداوم انقلاب اسلامی ایجاد کرد.
 
وی با بیان اینکه استاندار سابق کرمان صراحت، صداقت، پایبندی به ارزش‌ها، نگاه ملی و تلاش برای سربلندی نظام داشت ادامه داد: وی اهل غم مردم خوردن بود، در برابر فشارهایی که بر او وارد می‌شد سعه صدر داشت و آدم بسیار خوشفکر و عمیقی بود.
 
وحیدی با اشاره به اینکه استاندار سابق کرمان در شرایط متلاطم سیاسی استان، در خدمت‌رسانی به مردم دچار تردید نشد که جای تقدیر دارد گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در نقطه‌ای قرار گرفته که می‌تواند مرزها اما نه مرزهای جغرافیایی را در زمینه‌های مختلف جابه‌جا کند.
 
وی با بیان اینکه امروز وجدان‌های بیدار دنیا، هویت خود را با هویت جمهوری اسلامی پیوند می‌زنند و مرزهای جدیدی در دنیا تعریف شده است افزود: امروز دنیای غرب اسیر دست پیشرفت مرزهایی است که انقلاب اسلامی تعریف کرده است.
 
وزیر کشور با اشاره به اینکه دشمنان تمام سعی خود را می‌کنند تا موفقیت‌های جمهوری اسلامی را با روش‌های مختلف عملیات روانی در ذهن مردم دنیا کوچک کنند اما نمی‌توانند بیان کرد: دشمنان از آفرینش‌های نو به نو در جمهوری اسلامی هراسان هستند.
 
وی با بیان اینکه کسانی که روزی از نام امام خمینی (ره) می‌ترسیدند بعدها از نام رهبر معظم انقلاب و حاج قاسم می‌ترسند گفت: دشمنان می‌بینند که هر روز یک آفرینش جدید در کشور ایجاد می‌شود.

وحیدی ادامه داد: اینکه دشمنان سعی می‌کنند دولت و شخص رئیس جمهور را که با نهایت اخلاص و سادگی در خدمت به مردم در میدان است را تخریب کنند برای این است که از این آفرینش نگران و هراسان هستند.
 
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در حداکثر تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان، کارهای بزرگی انجام داده که بر کسی پوشیده نیست گفت: راه‌های بزرگی در پیش داریم و نباید به مسائل جزئی و حاشیه‌ای توجه کرد.
 
وزیر کشور با اشاره به اینکه به یاری خدا سنگرهای پیروزی و موفقیت را یکی بعد از دیگری فتح خواهیم کرد افزود: دشمن تلاش می‌کند که دستاوردهای نظام را مخفی کند و آن را نشان ندهد، اما مردم آن را حس می‌کنند و برای همین در راهپیمایی روز قدس با این عظمت شرکت می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
امیدواریم همینطور باشد که می گویید