سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱
۱

دلار از نیمه کانال ۲۸ هزار تومان گذشت

شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب: 799336
قیمت فروش دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۵ هزار و ۷۰۷ تومان اعلام شد که نسبت به روز کاری گذشته قیمت آن ۲ تومان کاهش یافت. قیمت دلار در بازار آزاد نیز به ۲۸ هزار و ۵۵۰ تومان رسید.
دلار از نیمه کانال ۲۸ هزار تومان گذشت
به گزارش جهان نيوز، امروز شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ قیمت فروش دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۵ هزار و ۷۰۷ تومان اعلام شد که نسبت به روز کاری گذشته (پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت) ۲ تومان کاهش یافت. امروز دلار در بازار آزاد تا ساعت ۱۴:۰۰ با قیمت‌های بالاتر از ۲۸ هزار و ۵۵۰ تومان معامله می‌شد. دلار در طول هفته گذشته که با تعطیلات عید سعید فطر نیز مصادف بود توانست در کانال ۲۸ هزار تومانی به ثبات رسیده و در این کانال مسیری افزایشی را طی کند.

برخی کانال های تلگرامی و سایت‌ها قیمت فروش دلار را در حدود ساعت ۱۴:۰۰ قیمت دلار را ۲۸هزار و ۵۵۰ تا ۲۸ هزار و ۶۲۰ تومان اعلام کرده‌اند. دلار امروز در کانال ۲۸ هزار تومان حتی با قیمت های بالاتر از ۲۸ هزار و ۷۰۰ تومان نیز معامله شد اما در ادامه قیمت آن کمی کاهش یافت. 

 قیمت خرید و فروش دلار تا ساعت ۱۴:۰۰، از سوی صرافی ملی نیز به ترتیب ۲۵ هزار و  ۴۵۲ تومان و ۲۵ هزار و  ۷۰۷ تومان اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به روز کاری گذشته ۲ تومان کاهش یافت.
 
 همچنین قیمت خرید یورو ۲۸ هزار و ۱۷۸ تومان و قیمت فروش آن ۲۸ هزار و ۴۶۱ تومان از سوی صرافی ملی اعلام شد. قیمت فروش یورو نیز نسبت به روز کاری گذشته ۹۱ تومان کاهش یافت.

امروز در اولین نرخ اعلامی از سوی این صرافی قیمت خرید و فروش دلار به ترتیب ۲۵ هزار و ۴۵۳ تومان و ۲۵ هزار و ۷۰۹ تومان اعلام شد. همچنین، قیمت خرید یورو  ۲۸ هزار و ۲۲۶  تومان و قیمت فروش آن ۲۸ هزار و ۵۱۰ تومان اعلام شد. که در نرخ‌های اعلامی بعدی از سوی این صرافی قیمت دلار  و یورو کاهش یافت.
 
نرخ دلار در بازار متشکل ارز نیز ۲۵ هزار و ۵۸۵ تومان و نرخ یورو ۲۸ هزار و ۲۶۴ تومان اعلام شد.
مرجع : همشهری آنلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
الهی شکر که هنوز ۵۰ تومن نشده...