جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۴

هزینه عجیب برای سفر روحانی به قزوین!

شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب: 799262
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان قزوین گفت: سادگی ویژگی مهم سفر رئیس جمهور به قزوین بود.
هزینه عجیب برای سفر روحانی به قزوین!
به گزارش جهان نيوز، فاطمه محمدبیگی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: در مقایسه با سفر رئیس‌جمهور قبلی که سال 1395 انجام شد، این سفر ساده و کم‌هزینه بود. چون یادم است در زمان سفر رئیس‌جمهور قبلی قفل و کلید درب‌های استانداری قزوین را عوض کردند و چندین میلیون فقط برای تعویض این قفل و کلیدها هزینه شد.

محمدبیگی افزود: همچنین هزینه‌های هنگفتی صرف بریزوبپاش‌های مهمانی رئیس‌جمهور قبلی شد. در حالی که آقای رئیسی در بین معلولان شرکت فیروز و معاون زنان ریاست جمهور در شیرخوارگاه حلیمه افطار کرد که سفره آنها بسیار ساده بود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به دستاوردهای سفر رئیس جمهور در بخش بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: با توجه به رایزنی‌های صورت‌گرفته با وزیر کار در سفر رئیس‌جمهور به استان قزوین  ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در شهرهای اقبالیه و مهرگان جزو مصوبات سفر قرار گرفت.

محمدبیگی با بیان اینکه کمبود زیرساخت‌های درمانی در شهرهای اقبالیه و مهرگان جزو مطالبات دیرین مردم این شهرها بود، اظهار داشت: با توجه به رایزنی‌های صورت‌گرفته با وزیر کار در سفر رئیس‌جمهور به استان قزوین ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در شهرهای اقبالیه و مهرگان جزو مصوبات سفر شد.

وی اضافه کرد: همچنین در صحبتی که با وزیر کار انجام دادیم، قرار شد یک بیمارستان مجهز تامین اجتماعی در شهر محمدیه قزوین ایجاد شود که از آقای وزیر می‌خواهیم هر چه زودتر تکلیف این بیمارستان را روشن کند و آن را جزو مصوبات سفر هیئت دولت سیزدهم به استان قرار دهد. ضمن اینکه در این سفر ایجاد بوستان‌های بانوان، مدارس و ورزشگاه‌های جدید در محمدیه مصوب شد.

محمدبیگی با اشاره به بلاتکلیفی دو ماهه وضعیت پرداخت حقوق بازنشستگان گفت: وزیر کار قول مساعد دادند که این موضوع را در کنار بحث همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال جدید اجرایی کنند.

آیین‌نامه پرداخت تسهیلات فرزندآوری به بانک‌ها ابلاغ شد
نایب‌رئیس کمیسیون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در بخش دیگری از این گفت‌وگو از ابلاغ آیین‌نامه اجرایی نحوه پرداخت تسهیلات فرزندآوری به بانک‌ها خبر داد و گفت: در حال مذاکره با بانک مرکزی هستیم تا بانک‌های عامل وام فرزندآوری را بر اساس قانون به خانواده‌ها بپردازند.

محمدبیگی افزود: همچنین یکی از ثمرات اجرای قانون جوانی جمعیت این بود که 10 هزار خودرو در دو تا سه ماهه اخیر به مادرانی که فرزند دوم آنها به دنیا می‌آید، به صورت امتیاز واگذار می‌شود. همچنین ستاد ملی جمعیت تشکیل شده و انتظار داریم با تشکیل این ستاد موانع اجرایی برای رشد فرزندآوری در کشور حل شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تعویض قفل و کلید درب‌های استانداری قزوین در آن زمان ربطی به روحانی دارد؟
Iran, Islamic Republic of
سرکار خانم محمدبیگی کاشکی مصداقی در خصوص هزینه‌های هنگفت.... رئیس‌جمهور قبلی ذکر می کردید؟
Iran, Islamic Republic of
سلام این واگذاری خودرو به مادران دو فرزندی رو تا حالا نشنیده بودم فرزند دوم من متولد شهریور ۹۹ هست. الان سرچ کردم خودروسازهای محترم خودشان برای فرزند تاریخ مشخص کردند که حتما باید آبان ۱۴۰۰ به بعد باشه. این رو اگه میشه پیگیری کنید . در قانون مصوب تاریخی برای تولد فرزند دوم ذکر نشده
Iran, Islamic Republic of
. بنده خدا بعد 6سال یاد سفر روحانی و هزینه هاش افتاده!