کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش کاربران به مجروحیت یک مدیر شهری در راه مبارزه با فساد

وقتی از مدیریت جهادی صحبت می‌کنیم/ هزینه پاکدستی شهرداری تهران +تصاویر

16 ارديبهشت 1401 ساعت 18:11

کاربران فضای مجازی در واکنش به مجروح شدن سید جواد هاشمی، شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ و از مدافعان حرم که در هنگام مأموریت مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز مورد حمله قرار می گیرد توئیت های قابل تاملی را منتشر کرده اند.


به گزارش جهان نیوز: سید جواد هاشمی، شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ در هنگام مأموریت مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز مورد حمله با چاقو قرار گرفت.

این در حالیست که چند روز پیش هم همچنین به خودروی این مدیر شهرداری تیراندازی شده بود. هاشمی از مدیران پاکدست و قاطع شهرداری در مبارزه با فساد است. وی جزو رزمندگان مدافع حرم اهل بیت نیز می باشد.

اما کاربران فضای مجازی در واکنش به خبر زخمی شدن این شهردار پاکدست در هنگام ماموریت در صفحه شخصی خود توئیت های قابل تاملی را منتشر کرده اند که در ادامه مشاهده می کنید:
 

 


















































 
لازم به ذکر است که مدیریت شهری جدید پایتخت در ماه های گذشته مبارزه با تخلفات را با دانه درشت های همچون پاساژ علاءالدین و پالادیوم در شهر تهران آغاز کرد و همچنین در راستای مبارزه با فساد در درون شهرداری نیز با خزانه واحد کردن حساب های مالی شهرداری توانسته زمینه تخلف 1000 میلیارد تومان را در این نهاد از بین ببرد.


کد مطلب: 799245

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/799245/وقتی-مدیریت-جهادی-صحبت-می-کنیم-هزینه-پاکدستی-شهرداری-تهران-تصاویر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com