کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرهاد مجیدی مربی استقلال بازیگر می‌شود!

17 ارديبهشت 1401 ساعت 1:06

داوود توحیدپرست تهیه‌کننده و کارگردان فیلم سینمایی «شال آبی» بیان کرد که قصد دارد با فرهاد مجیدی مربی تیم استقلال برای ایفای نقش در این فیلم مذاکره کند؛ او نقش خودش را در قصه بازی خواهد کرد.


به گزارش جهان نیوز، داوود توحیدپرست تهیه‌کننده و کارگردان فیلم سینمایی «شال آبی» که به تازگی پروانه ساخت آن از سوی سازمان سینمایی صادر شده است، در گفتگو با مهر درباره این پروژه توضیح داد: نویسنده فیلمنامه این اثر من و خانم انسیه مطیعی هستیم و داستان آن درباره آرزوی یک پسر نابینای گیلانی است که طرفدار تیم فوتبال استقلال است. او آرزو دارد به تهران بیاید و بازی استقلال و پرسپولیس را از نزدیک و در استادیوم آزادی ببیند.

همه مخالف این تصمیم هستند غیر از مادربزرگ این پسر که دوست دارد او را به آرزویش برساند.

وی افزود: در طول مسیری که این گروه برای تحقق آرزوی این پسر نابینا تا استادیوم آزادی طی می‌کنند، اتفاقات عجیب و غریبی برای‌شان رخ می‌دهد.

توحیدپرست با اشاره به اینکه این پروژه یک «ملودرام ورزشی» است، ادامه داد: واقعیت این است که ما ژانر کودک و نوجوان در سینما نداریم بلکه موضوع یک فیلم می‌تواند مرتبط با کودک و نوجوان باشد. از این منظر مخاطب فیلم «شال آبی» هم می‌تواند مخاطب کودک و نوجوان داشته باشد و هم مخاطب بزرگسال.

این کارگردان درباره زمان‌بندی برای آغاز تولید این فیلم بیان کرد: در حال حاضر در مرحله پیش‌تولید مقدماتی قرار داریم و در حال رایزنی برای جذب سرمایه و انتخاب لوکیشن هستیم. درباره بازیگران هم در حال فکر کردن به گزینه‌ها هستیم اما به صورت جدی هنوز وارد پیش‌تولید نشده‌ایم. با این حال تلاش‌مان این است «شال آبی» را به جشنواره کودک و نوجوان برسانیم و اگر به هر دلیلی موفق نشدیم آن را آماده ارائه به جشنواره فجر خواهیم کرد.

توحیدپرست درباره پروانه‌های ساخت قبلی خود که به تولید نرسیده است هم گفت: ما فیلمسازان مستقلی هستیم که از سوی نهادهای دولتی از ما حمایت نمی‌شود. بودجه ساخت فیلم را خودمان باید تأمین کنیم و اینگونه هم نیست که وصل به چاه نفت باشیم.

به همین دلیل گاهی بودجه تولید یک پروژه تأمین نمی‌شود و کار به سرانجام نمی‌رسد.

این شرایط محدود به بنده هم نیست و برای همین شاید در طول سال ۱۴۰ پروانه ساخت صادر شود اما از میان آن‌ها ۷۰ تا ۸۰ فیلم به تولید می‌رسد.

وی درباره مذاکره با نهادهای دولتی مرتبط برای تولید این فیلم کودک و نوجوان توضیح داد: در حال حاضر فیلمنامه کار را به فارابی ارائه کرده‌ایم. قصد داریم آن را به حوزه هنری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم ارائه کنیم. تأمین هزینه برای فیلم‌سازی واقعاً سخت شده است. تا به امروز که سه فیلم ساخته‌ام همواره در بخش خصوصی کار کرده‌ام.

توحیدپرست در پایان ضمن اشاره به فرآیند انتخاب بازیگران این پروژه از گلاب آدینه، پروانه معصومی، ثریا قاسمی و آفرین عبیسی را به عنوان برخی گزینه‌های مدنظر خود برای ایفای نقش مادربزرگ در این فیلم نام برد و گفت: فرهاد مجیدی مربی تیم استقلال هم در فیلم ما ایفای نقش خواهد داشت که نقش خودش را در قصه بازی خواهد کرد. مذاکراتی با واسطه با او صورت گرفته و قرار است در ادامه صحبت‌های جدی‌تری با مسئولان باشگاه داشته باشیم. اگر به هر دلیلی در این زمینه توافق حاصل نشود، مجبور به تغییر بخش‌هایی از قصه خواهیم شد.


کد مطلب: 799220

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/799220/فرهاد-مجیدی-مربی-استقلال-بازیگر-می-شود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com