شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۱۲

واکنش حسین شریعتمداری به یک توئیت جعلی

پنجشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۸
کد مطلب: 799121
مدیر مسئول کیهان به توئیت جعلی‌ای که اخیرا علیه وی منتشر شده واکنش نشان داد و گفت: بنده به این دروغ پردازی‌ها و اهانت‌هاپاسخ نمی‌دهم ...
واکنش حسین شریعتمداری به یک توئیت جعلی
به گزارش جهان نيوز، در میان انبوه اتهاماتی که علیه حسین شریعتمداری، مدیر مسئول کیهان ساخته و منتشر می شود، اخیراً یک توئیت به او نسبت داده شده است و قابل توجه آن که سازندگان این توئیت قبلاً با همان مختصات بنام حداد عادل هم توئیت زده بود . 

در همین رابطه  حسین شریعتمداری، مدیر مسئول کیهان در واکنش به این اتهامات گفت: قبل از  همه باید عرض کنم از پیگیری شما ممنونم ولی من اصلاً حساب توئیتری ندارم.

مدیر مسئول کیهان در ادامه عنوان کرد: بنده به این دروغ پردازی‌ها و اهانت‌ها و نسبت‌های ناروا پاسخ نمی‌دهم چرا که تعداد این موارد به اندازه ای زیاد است که اگر قرار بر پاسخگوئی باشد، نه فقط تمام وقت و فرصتی که خدای مهربان ارزانی داشته است بلکه باید چند برابر آن را صرف پاسخ به این دروغ بافی ها و ناسزا ها کنم.

شریعتمداری ادامه داد: اینگونه دروغ پردازی‌ها و نسبت‌های ناروا به اندازه‌ای ناشیانه است که ارزش پاسخگوئی ندارند؛ از حقوق ماهیانه ۱۷۸ میلیون تومان و حمام سونا در نیاوران و فروشگاه ( شاپینگ سنتر) در تورنتو کانادا  و ۲ میلیارد دلار در حساب بانکی سوئیس و مالکیت برج ۱۸ طبقه در سعادت آباد، گرفته تا ادعای این که مرحوم آیت الله بهجت فرموده اند حسین شریعتمداری آخرت سختی دارد و …

وی گفت‌وگوی خود را با این رباعی که وصف الحال خودش عنوان کرد پایان داد: هرکس بد ما به خلق گوید، ما چهره ز غم نمی خراشیم، ما خوبی او به خلق گوئیم ، تا هر دو دروغ گفته باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این گونه رفتارها از دو قشر خارج نیست:
1- شبکه های بیگانه و معاند.
2- بیچارگان داخلی و گول خورده و غرض ورز.
Canada
.......
سعید
Iran, Islamic Republic of
احسنت شیر مرد
Iran, Islamic Republic of
بی اعتنایی اشتباه است چون ممکن است در حکم تایید باشد. باید از رسانه استفاده و تکذیب کرد.
Iran, Islamic Republic of
خدا دوست دارد ما تهمت بزنیم یا نزنیم؟؟ واضح است، تهمت نزنیم. پَس تهمت نزنیم..
پیشنهاد
Iran, Islamic Republic of
شاید یکی از بهترین راه ها برای رسوا کردن دشمنان و تهمت زنندگان داخلی و خارجی عمل به پیشنهاد زیر باشد. جهان نیوز هم در حد توان این کار را کند و مطالبه کند.

پیشنهاد: هر وقت گفتند فلان مِلک برای فلان فردِ مشهور و مسئول است، بگیم آدرس دقیق ملک را با پلاک بگو.
بعد با دوربین به آنجا مراجعه شود و صاحب مِلک سند را بیاورد و جلوی دوربین مشخص شود که سند به اسم فرد مسئول و مشهور نیست. اینطوری آن تهمت نقش بر آب میشود.

و اگر این پیشنهاد من رویه شود( ده بیست مورد از تهمت ها را در سال جلوی دوربین نشان دهند) بازار تهمت زدن جمع یا کِساد میشود.
Romania
درود خداوند متعال بر برادر مؤمن وباتقوی آقای شریعتمداری عزیز وهمه مؤمنین و مؤمنات ولعنت خدا بر دشمنان اسلام.
Iran, Islamic Republic of
شریعتمداری سرباز نظام است خدا قوت دلاور
علی
Iran, Islamic Republic of
حسین شریعتمداری بحق عمار انقلاب اسلامیست
Iran, Islamic Republic of
حالا چی بوده ماجرا؟
Iran, Islamic Republic of
جه خبر از نتانیاهو؟
Iran, Islamic Republic of
شما كه الان واكنش نشان دادي!.