پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

الزام افزایش هزینه جرم برای مجرمین

سه شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۱
کد مطلب: 799066
رئیس پلیس تهران بزرگ مقابله با ریشه اصلی تهدیدات امنیت اجتماعی را ضروری دانست و گفت: افزایش هزینه جرم برای مجرمین به خصوص خفت گیران و اشرار از الزامات برخورد با مخلان امنیت اجتماعی به شمار می رود.
الزام افزایش هزینه جرم برای مجرمین
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس درباره آخرین برنامه ها و اقدامات پلیس برای برخورد با اشرار مسلح و زورگیران اظهار داشت: پلیس به صورت مرتب و مستمر با اجرای طرح های امنیت اجتماعی، برخورد با اقسام مجرمین از جمله خفت گیران را به مرحله اجرا می گذارد.

وی در ادامه گفت: طرح های اقتدار و دیگر طرح‌ها که در جریان ماموریت های پلیس اجرا می شوند، نمونه ای از اقدامات پلیس برای مقابله با زور گیران و اشرار مسلح است. 

رئیس پلیس تهران بزرگ تصریح کرد: درست است که این اقدامات مختصر است اما مشکل آنچنانی نیست؛ قطعاً برخورد و مقابله و همچنین جمع آوری و دستگیری مجرمین از برنامه های مستمر و عملیاتی پلیس است.

رحیمی مقابله با ریشه اصلی تهدیدات امنیت اجتماعی را ضروری دانست و افزود: افزایش هزینه جرم برای مجرمین به خصوص خفت گیران و اشرار مسلح از الزامات برخورد با مخلان امنیت اجتماعی به شمار می رود.

وی افزود: دستگیری خفت گیران و اشرار مسلح مشکل را حل نخواهد کرد و حتما باید زنجیره های دیگر این حلقه هم در کنار اقدامات پلیسی قرار بگیرند تا بتواند اثر خوبی را داشته باشد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *