سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

کشتی‌گیری که با تب و لرز طلا گرفت

چهارشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۴:۱۵
کد مطلب: 799051
آزادکار طلایی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا اطمینان دارد می‌تواند در صورت مقابله با جردن باروز او را شکست دهد.
کشتی‌گیری که با تب و لرز طلا گرفت
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، علی سوادکوهی در خصوص کسب مدال طلای مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا، اظهارداشت: ترکیب تیم در این مسابقات جوان بود که خوشبختانه روسفید برگشتیم. من ۳ کشتی با ورزشکارانی از کشورهای میزبان، ژاپن و هند گرفتم که توانستم مدال طلا را کسب کنم. در حال حاضر استراحت می‌کنم و تا چند روز دیگر هم تمریناتم آغاز می‌شود.

آزادکار ۷۹ کیلوگرم کشورمان با اشاره به اینکه ۲-۳ شب قبل از شروع مسابقات مریض بود، عنوان کرد: من تب و لرز داشتم و نتوانستم خیلی خوب ریکاوری کنم. در بازی فینال از حریف در تایم اول جلو افتادم اما تایم دوم بدنم افت کرد. اگرچه این مسابقه را پیروز شدم اما آنطور که می‌خواستم نشد و مردم هم راضی نبودند چرا که آنها هم از ما انتظاراتی دارند.

وی یادآور شد: در چند روز اول ساعت خوابم بهم ریخته بود، بدن درد داشتم و نتوانستم خیلی خوب بخوابم اما صبح وزن‌کشی خودم را رساندم. فینال ضعیف عمل کردم اما امیدوارم مسابقات بعدی بتوانم جبران کنم.

دارنده مدال طلای آسیا در پاسخ به این سوال که برای پوشیدن دوبنده ملی جهت اعزام به رقابت‌های جهانی صربستان باید با محمد نخودی رقابت کند، گفت: نخودی یکی از حریفان من است؛ اگر او در جام تختی ببازد نفر اول جام تختی و نخودی رقیب من خواهند بود در غیر این‌صورت من و نخودی برای تیم ملی مبارزه می‌کنیم.

سوادکوهی ادامه داد: نخودی بیرون از ورزش پسر مودب و دوست داشتنی است که از دوستان من محسوب می‌شود اما در ورزش حریف من است. هر کسی زحمت کشید می‌تواند به مسابقات جهانی برود که در آنجا امیدوارم بهترین نتیجه را هم بگیرد ،البته من به مسابقه با نخودی خوشبین هستم و امیدوارم هر کسی که لایق باشد دوبنده ملی را بپوشد.

دارنده مدال برنز زیر ۲۳ سال جهان در خصوص اینکه اتحادیه جهانی او را یکی از رقیبان اصلی جردن‌ باروز می‌داند، یادآور شد: تمام سعی و تلاش من این است که پرچم کشورمان را بالا ببرم، فرقی نمی‌کند حریف هم از کدام کشور باشد. من هرچه در توان دارم روی تشک کشتی پیاده می‌کنم تا مردم راضی باشند. من به عشق مردم و خانواده‌ام کشتی می‌گیرم.

سوادکوهی اظهارداشت: مسابقات جهانی امسال برای من بسیار مهم است. مدال طلای آسیا برای من یک شروع بود. امیدوارم که جردن باروز هم به مسابقات جهانی بیاید و من بتوانم طلسم شکن باشم. شک نکنید می‌توانم این کار را انجام دهم.
برچسب ها: کشتی جردن باروز
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *