کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یارانه یک میلیون تومانی برای چه کسانی واریز شد؟

12 ارديبهشت 1401 ساعت 14:18

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گفت: سومین مرحله بسته حمایتی اصحاب فرهنگ و هنر در ایام ماه مبارک رمضان به حساب هنرکارت اعضای صندوق اعتباری هنر واریز شد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از تسنیم، سید مجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به مبلغ واریزی مرحله سوم بسته حمایتی گفت: مبلغ این واریزی برای هنرمندان عضو صندوق یک میلیون و یکصد هزار تومان است که به حساب متصل به هنرکارت بیش از 70 هزار نفر عضو تأیید شده صندوق اعتباری هنر واریز شد.
 

وی بیان کرد: با توجه به مهلت یک ماهه صندوق برای متقاضیان جدید و اعضایی که دارای نقص مدارک بودند, سومین مرحله اعطای بسته حمایتی با تأخیر چندروزه نسبت به برنامه اعلامی قبلی پرداخت شد. همچنین بیش از 2 هزار و 500 نفر از هنرمندانی که تا 31 فروردین 1401 نسبت به تکمیل فرایند ثبت نام یا تکمیل مستندات در سایت صندوق و هنرکارت اقدام کرده و تأیید شده‌اند، هدیه شب عید نیز به همراه هدیه میلاد امام حسن مجتبی (ع) به حساب هنرکارت آن‌ها واریز خواهد شد.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اقدام قابل تقدیر دولت سیزدهم در حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر گفت: با استمرار بحران شیوع ویروس کرونا در سال 1400 و تعطیلی مراکز فرهنگی و هنری در سراسر کشور با پیگیری مستمر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بدو تشکیل دولت سیزدهم، ارائه و پرداخت بسته های حمایتی به اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه سراسر کشور در دستور کار قرار گرفت.

پوراحمدی افزود: بسته حمایتی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در دو بخش بلاعوض و تسهیلات تعریف شد که در بخش بلاعوض طی 3 مرحله به مناسبت شب یلدا، شب عید و به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) مجموعاً مبلغ سه میلیون و 600 هزار تومان به حساب اعضای صندوق واریز شد.

وی بخش دوم بسته حمایتی را تسهیلات بدون بهره در طرح‌های مختلف "یادمان"، "شمیم" و "جوانه" عنوان کرد و گفت: در طرح شمیم و جوانه پرداخت 30 میلیون وام (بدون بهره با کارمزد 2 درصد)  همراه با 5 میلیون بلاعوض به اعضایی که از مهر 1400 تا پایان اسفند 1401 ازدواج نمایند یا صاحب فرزند شوند اعطا می‌شود.


کد مطلب: 799007

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/799007/یارانه-یک-میلیون-تومانی-کسانی-واریز

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com