کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تکذیب خبر سوء قصد به بشار اسد +جزئیات

12 ارديبهشت 1401 ساعت 11:04

برخی منابع خبری صبح امروز به نقل از المنار در خبری مدعی شدند که پیش از حضور بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه در مراسم اقامه نماز عید فطر در دمشق، اقدامی برای سوء قصد علیه وی صورت گرفته است.


به گزارش جهان نیوز، شبکه المنار لبنان صبح امروز (دوشنبه) در خبری فوری از تلاش برای ترور بشار اسد در حالی که قصد حضور در مسجد جامع الحسن برای اقامه نماز عید فطر را داشت، خبر داد.

بر اساس گزارش ایسنا، شبکه المنار با اعلام این خبر گفت، بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه با این حال در سلامت کامل مورد استقبال شهروندان حاضر در مسجد جامع الحسن در دمشق قرار گرفت.

در همین زمینه، منابع امنیتی سوری به جزئیات ترور نافرجام اسد اشاره‌ای نکردند اما از فیلم‌های منتشر شده از لحظه قبل از ورودش به مسجد و استقبالش از سوی شهروندان و در حین اقامه نماز عید سعید فطر در میان نمازگزاران مشخص می‌شود که وی در سلامت کامل به سر می‌برد.

همچنین، اسماء اسد، همسر رئیس جمهور سوریه اظهار داشت: نیروهای ما عاملان حمله ناجوانمردانه را در تمام مناطق سوریه تحت پیگرد قرار خواهند داد.






خبر ترور بشار اسد صحت ندارد
برخی کانال ها و خبرگزاری های فارسی زبان به نقل از المیادین خبری منتشر کردند و مدعی ترور ناموفق بشار اسد شدند. بررسی منابع خبری میدانی در سوریه نشان می‌دهد این خبر از اساس کذب بوده است.


کد مطلب: 798978

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/798978/تکذیب-خبر-سوء-قصد-بشار-اسد-جزئیات

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com