پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۵

عروس‌ها! با مادرشوهرتان مهربان باشید

دوشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب: 798966
پاپ خطاب به عروس‌ها توصیه کرد که به مادران شریک زندگی خود احترام بگذارند و تاکید کرد که آن‌ها «همسرتان را به دنیا آورده‌اند». و ادامه داد: «دست‌کم خوشحالشان کنید.»
به گزارش جهان نيوز، کانال تلگرامی جنس اول نوشت: پاپ فرانسیس از زوج‌ها خواست با مادر همسرشان مهربان‌تر باشند و گفت که آن‌ها اغلب قربانی «کلیشه‌هایی»‌اند که آنان را شخصیتی منفی نشان می‌دهد.

او روز چهارشنبه، در دیدار هفتگی با مخاطبان عمومی خود در میدان سنت پیتر واتیکان، درباره روابط بین نسلی موعظه‌ کرد. پاپ ۸۵ ساله گفت: «نمی‌گویم که [مادر همسر] به چشم ما ابلیس است، اما همیشه به شکل ناشایستی معرفی می‌شود. مادر همسر، مادر شوهر و مادر زن شما است.»

او خطاب به عروس‌ها توصیه کرد که به مادران شریک زندگی خود احترام بگذارند و تاکید کرد که آن‌ها «همسرتان را به دنیا آورده‌اند». و ادامه داد: «دست‌کم خوشحالشان کنید.»
 
 
*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ناشناس
Iran, Islamic Republic of
البته نه تا زمانی که مادرشوهر جواب خوبی ها و احترامت را جور دیگه بده....
مریم
Iran, Islamic Republic of
...
زهرا
Iran, Islamic Republic of
مادرشوهرم بامن خوبه ۹ساله توی خونه باپدرشوهرومادرشوهرم زندگی میکنم
Denmark
آخه چجوری با مادر شوهر که تابع دستورات دختراشه خوب باشه
Iran, Islamic Republic of
مادرشوهر من فقط پول و می شناسه اگر بهش پول بدی وخرجش کنی مهربون میشه وگرنه مثل مار نیش میزنه البته همیشه از عروسها بد میگه هر جا باشه براش فرقی نمی کنه همیشه معتقد هست خونه پسرش هرکاری دلش بخواد و هرچی دلش بخواد میتونه انجام بده انجامم میده دل همه عروساشو شکسته .چطوری باید به همچین آدمی محبت کنی ؟؟؟؟؟